Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024

Αν δεν είχα κι εσένανε ..μου είχες πει κι εσύ μια μέρα

 

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως τρελάθηκες μια μέρα και αποφάσισες πως σε ενοχλεί ο τρόπος μου. Μπορεί να έψαχνες μια αιτία να με ξεφορτωθείς για τον άλφα ή βήτα λόγο και βρήκες αυτόν. Ότι σε ζόρισα κάπως και ένιωσες τόση απειλή. Ότι σε ζόρισε κάποιος άλλος ή κάτι άλλο, η φάση του χάκερ ή κάποια ψύχωση και την πλήρωσα εγώ. Πάντως μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως αυτό προκλήθηκε από κάποια σεξουαλική γλίτσα στην συμπεριφορά μου. Ήθελες όμως να με ξεφορτωθείς, αυτό το κατάλαβα. Το κατάλαβα με τη μια, ασχέτως της δικής μου πορείας και προσέγγισης. Και όλα τα μετέπητα δίχνουν ότι σου λείπει η διάθεση για φως και συνύπαρξη σε κάποιον πραγματικό τόπο και συνθήκη. Αλλά ακόμη κι αυτό δεν δύναται να ανακόψει την δική μου πορεία και προσέγγιση. Κι αυτό είναι ότι πιο ανησυχητικό μου έχει συμβεί στην ζωή μου που πάω άκοπη με μια φόρα που δεν ξέρω από που έρχεται. Και παθαίνω ψυχωσικά εισόδεια, καταδίωξης κυρίως, όταν παραδέχομαι στιγμιαία πως θέλω να σε σκοτώσω. Κι εννοείται παλεύω με μανία κι εμμονή σε καθημερινή βάση. Χωρίς όμως να μπορώ να φανταστώ τί θα ήμουν και δίχως όλο αυτό. Μπορεί αλήτης να ήμουνα να είχα καταστραφεί κι έχω κάνει του κόσμου τα σπουδαία και σοβαρά πράγματα και έχω αγιάσει σε σχέση τουλάχιστον με αυτό που ήμουνα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή