Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Σε φιλώ

 

Αυτά μωρό μου. Τα είπα. Στα λέω να προλάβω πριν κλείσει. Θα κλείσει; Να προσέχεις. Και να μου γράφεις. Ξέρεις εσύ. Να τα γράφεις για να τα ξεγράφεις. Θέλω πιο πολλά τραγούδια. Και ποιήματα. Μου λείψαν πολύ τα ποιήματα. Και οι φωτογραφίες σου οι κουνιμένες που επαναλαμβάβονται σαν αντανακλάσεις μέσα σε καθρέφτες. Έχεις ηρεμίσει πάρα πολύ. Δίχνεις ικανοποίηση. Δεν ανησυχείς. Σε γενικές γραμμές είσαι κουλ πολύ καλά. Σε χαίρομαι. Έχεις περάσει σε άλλη φάση. Τα έχεις καταβρεί με τον εαυτό σου. Και χαίρομαι γιατί πάλεψα κι εγώ με αυτοθυσία πάνω σε αυτόν το σκοπό. Τα καταφέραμε. Τώρα έχω μόνο εμένα να μαζέψω. Βγήκαμε ως εδώ όρθιοι. Είμαστε καλά. Σε λίγο θα είμαι άνετη πάλι. Στο χαϊλίκι να μας τρελάνω. Όλα για το φιλί. Όλα για το τίποτε. Και όλα για όλα. 


Αύριο έχω γιατρό. Κουρείον. Σε φιλώ. Εντάξει





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή