Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Κάνε καρδιά μου κουράγιο

 

Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύη η Ελλάς

Κλόουν την τετάρτη την Κυριακή νεκρός

Φωτιά στο λιμάνι

Δωσ' μου λίγη ακόμη αγάπη

Ροκ εν ρολ στο κρεβάτι

Που να γυρίζεις

Στη Κ

Να μ' αγαπάς

Για το καλό μου

Σαν σταρ του σινεμά

Δεν θα δακρίσω πια για σένα

Αύγουστος

Τρελή κι αδέσποτη

Σπασμένο καράβι

Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσει

Το παράθυρο

Αν θυμηθείς το όνειρό μου

Αν ήσουν άγγελος της γης

Μη γυρίσεις

Εσύ εκεί

Μικρός Τιτανικός

Ας είναι ωστόσο τι οφελεί

Πιρόγα

Ηλιαχτίδα

Καληνύχτα μη φοβάσαι

Είσαι τόσο παιδί καταβάθος

Συννεφούλα

Τα μαύρα μάτια σου

Τώρα είναι αργά είναι πια αργά

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου

Τί τα θέλεις τα λόγια

Δώσε μου να πιώ

Στο γκιουλμπαχάρ

Ξενύχτισα στην πόρτα σου

Στα σκαλοπάτια σου

Το φεγγάρι κάνει βόλτα

Δω στα λιανοχωρταρούδια

Αγγινάρα

Μίλησέ μου μίλησέ μου δε σε φίλησα ποτέ μου

Αιντράδερ γκο μπλάιντ

Αι αμ φουλ του γουοντ γου

Αι γουας μπορν του λοβ γιου

Δε κριπ

Φραηντέυ αι αμ ιν λοβ

Λοβ μι του τάιμς

Κράι μπέιμπυ

Μη φύγεις και ποτέ μη μ' αρνηθείς

Ζαΐρα

Σε αγάπησα στον μέγιστο βαθμό

Εθνική οδός

Αυτή η νύχτα μένει

Ακόμη κι αν φύγεις για τον γύρο του κόσμου

Θέλω ένα φιλί

Μια εκδρομή

Ταξίδι είπες θα με πας

Δηλώσεις

Δώσμου να πιω το δηλητήριο

Απόψε φίλα με

Θέλω τα όπα μου

Δυναμίτη με φυτίλι

Αρχόντισα 

Μια φωτοβολίδα

Ξένος για πάντα ξένος

Δυο νύχτες 

Αυτό το ναι

Ρόζα

Στο σταθμό του Μονάχου

Σ' αγαπάω μ' ακούς

Χαμήλωνε ποτάμι

Στο πα και στο ξαναλέω

Τη θάλασσα τη γαλανή

Τζιβαέρι

Της καληνύχτας τα φιλιά

Κοιτάζω τη βροχή βροχή μου

Λάμπεις σα το Βόριο Σέλλας

Πέφτει μια παράξενη βροχή

Σ' αγαπώ σαν αμαρτία

Τα κόκκινα τα μπλουζ

Πεθαίνω για σένα

Περίεργο παιχνίδι

Σε έχω κάνει θεό

Όπως θα πέρνω τις στροφές

Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου

Κόμε βορέι

Γουικ γκειμς

Αι νεβερ ντριμ σομ μποντυ λάικ γιου

Πριν το τέλος

Κλείστε τις πόρτες να μη φύγει

Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος

Τζασταραμεν γκε ντουρ

Αμοιβαία τα αισθήματα

Στην καρδιά μου ανάβει φωτιά

Το μεράκι της καρδιάς μου

Κρουαζιέρα θα σε πάω

Νερό στη βάρκα μας

Στάχτη

Θέλω να σε δω να μ' αναζητάς

Τα σίμαντρα

Τα παιδιά κάτω στον κάμπο

Πήγα σε μάγγισες σε χαρτορίχτρες 

Μέτρησα

Σύρε μάνα το γιατρό

Είναι γιατρός ο έρωτας

Δυο νύχτες μόνο

Αχάριστη

Ο Αντώνης ο βαρκάρης ο σερέτης

Έτσι μου ρχεται να

Δίκοπο μαχαίρι

Το δηλητήριο που πίνεις

Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι

Αγάπη μου επικίνδυνη

Ας τον τρελό στην τρέλα του

Ριαν ντε ριαν

Μάνα

Αρζεντίνα

Τι άμο σι τι άμο

Θα κλείσω τα μάτια

Έλα μωράκι μου

Η αγάπη είναι μία

Όλοι οι δρόμοι είσαι εσύ

Αχ Ευλαμπία

Τα κανονικά παιδιά

Κι εγώ σ' αγαπω γαμώ το χριστό μου

Στην συγκέντρωση της ΕΦΕΕ

Πάρε με πάρε με

Να κοιμηθούμε αγκαλιά

Θα' ρθω να σε βρω

Όταν θα νιώσεις όπως ένιωσα εγώ

Έρωτας κλέφτης

Βάλε μου φωτιά

Κάτω από τη μαρκίζα

Στα κίτρινα φώτα 

Το τραίνο των 9 και δέκα

Εφτά ζωές

Μη μιλάς άλλο για αγάπη

Φίλα με πάλι φίλα με

Ώρες μου χρωματιστές

Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ

Θα κλέψω τα αστέρια

Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ

Καμικάζι

Πήγε πάλι πέντε

Φίλα με να δεις πως αισθάνομαι











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή