Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Είμαι βάρος αλλά έχω και γερά πόδια

 

Μπορεί σε κάποια πράγματα να μην σου κάνω και να μη μου κάνεις. Το δέχομαι. Μου ξίνει τις πληγές μου με πονάει δεν το αποδέχομαι αλλά το παραδέχομαι. Με κομπλεξάρει και με κλειδώνει χειρότερα αλλά το καταλαβαίνω. Αν με έπαιρνες μαζί σου θα σου κατέβαζα τις αποδώσεις στα πρωταθλήματά σου και θα έφτανα να νιώθω βάρος. Κι εσύ θα απομακρινόσουν από τους πυλώνες σου και τα στηρίγματά σου κτλ. Πράγματα που συνεχίζουν να ισχύουν. Και πάντα είναι μια ερώτηση αν φτάνει η αγάπη. Και θεωρίες για αγρίους. Και επιστήμες για δειλούς ή αλυσοδεμένους. 


Ότι λαχτάρισα

Και θέλησα πολύ

Μια παράσταση 

σαν όλες που δίνεις

Να είμαι παρτενέρ σου.


Κι ύστερα να είμαστε 

κανονικοί εραστές

Σύντροφοι και φίλοι.


Με εμπιστοσύνη

και βαθιά κατανόηση.


Το πρώτο σκέλος νιώθω πως κάπως το πετύχαμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή