Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

 


Έίδα σε όνειρο πως ήμουν σε ένα μοναστήρι σα να ήμουν στο ΝΕΠΑΛ και όπως μπήκα πιο μέσα γινόταν μια παρτάρα με γκόνγκ και μεταλλόφωνα και τέτοια μουσική κι όλα τα "λιβάνια". Ήμασταν όλοι ντυμένοι σα ζητιάνοι και με ξέρανε κάποιοι για το έργο μου και είχα θερμή υποδοχή. Μου την πέφτανε διάφορα και μου άρεσαν και μερικά. Είχα διάθεση χαρά χόρευα και ήταν στενά από τον κόσμο και ξαφνικά ήρθα κολλητά με κάποιον που ήσουν εσύ αγόρι με μούσι και μουστάκι όπως σε είχα δει σε εκείνη τη φωτογραφία αλλά με μακριά μαλλιά όμως συναντιόμασταν πρώτη φορά. Κοιταχτήκαμε με έκπληξη και απορία γιατί μας έκανε εντύπωση που νιώσαμε μια σοβαρότητα και μια αμηχανία πολύ περίεργη και δεν λέγαμε να ξεκολλήσουμε από αυτό κι από αυτή τη στάση. Ένιωθα πως ήξερα τι νιώθεις και τί σκέφτεσαι από έναν απίστευτο συντονισμό που νιώθαμε το ίδιο αλλά έγινε μια αναμπουμπούλα και κάπως χάθηκες σαν τον ΖΟΡΟ και σε κοίταγα πιά από πιο μακριά που ανέβαινες κάτι σκηνικά σα σκαλωσιές που προσπάθησα να ανέβω από την απέναντί τους πλευρά αλλά δεν ανέβαινε από εκεί και τότε με έπιασε μια κοπέλα που με ήξερε κι εκείνη την ώρα ακριβώς είδα κάποια να περνάει γρήγορα και να χάνεται φορώντας το αγαπημένο μου μοβ μπουφάν μου αλλά συνέχισα με την κοπέλα που με πήγε σε ένα αμφιθέατρο που πίνανε λέει τα καλύτερα τσιγάρα και κάθησα σε κάτι σα σκαμπό στο διάζωμα  αλλά ήταν το στόμα μου τελείως ξερό και δεν ήθελα να πιώ μαύρο γιατί θα έχανα κάθε σάλιο. Εκεί ήταν πιο παρεϊστικά και πιο αρεός ο κόσμος και κοίταξα τα άκρα μας και ήμασταν με σχισίματα και πράσινες πληγές σα λεπροί όλοι και μου είπαν πως είχε σχιστεί το παντελόνι μου και κοίταξα και δεν ήταν μόνο το παντελόνι μου αλλά και το δέρμα μου και κάποιοι βάλανε τα δάκτηλά τους και το τράβηξαν και σχιζόταν πολύ εύκολα και άρχισαν να φαίνονται από μέσα τα όργανά μου αλλά δεν πόναγα η εικόνα όμως ήταν σαν τις πέτσες στην κοιλιά του γουρουνιού που γδέρνουν στα κρεοπολεία και σοκαρίστηκα αλλά δεν το έδιξα και με απάθεια έβγαλα κι έδεσα το πουκάμισο μου στην μέση και γύρισα να φύγω και περπατώντας κοίταξα πίσω μου αν κάλυπτε να μη φαίνεται το σχίσιμο και προχώρισα προς κάτι σκοτάδια και ξύπνησα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή