Σάββατο 6 Ιουλίου 2024

Καλημέρα

 


Κοιμήθηκα μία με οκτω και πετάχτηκα μόνο μια φορά μέσα στη νύχτα. Είμαι πολύ καλύτερα. Έχω όρεξη. Έύχομαι να είστε κι εσείς καλά. 

Πήρα την αξίνα μου και καθάρισα το χώμα στην ελιά που ετοιμάζω να κρεμάσω ένα κρεβάτι για χαλάρωση και μελέτη. Δεν υπάρχει καλύτερη θεραπεία από τα δεντροκρέβατα. 

Μου δίνουν ευεξία και καλή αισθητική για να δουλέψω ιδίως τώρα που έχω προσανατολισμό και πεδίο. Ξέρω πια ότι οι δουλειές μου εδώ είναι άδειασμα όσο παίρνει μάζεμα και αυτοματισμοί. Αλλά νιώθω πως χρειάζομαι θεραπεία και ξεκούραση πρώτα και έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό. 

Μ' αρέσει που έχω ψυχραιμία γιατί έχω έτσι μια ελπίδα να κινηθώ με όλο μου το εκτόπισμα ζυγισμένο και σταθερά.

Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να σε ένιωθα λίγο περισσότερο δίπλα μου, όχι σκέτη τη διέγερση που νιωθω. Όμως είμαι σε έκτακτη κατάσταση και θα το κρατήσω όσο μπορώ αυτοσυγκεντρωμένα και επιστημονικά μαθηματικά. 

Να μη με νοιάζει.

 Να μη με νοιάζει.

 Να μη με νοιάζει. 

Θέλω να είσαι και να περνάς καλά. Ξέρεις άλλωστε πως ..  


άμα ζοριστώ θα τα κλείσω. Από εσένα το έμαθα και αυτό. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή