Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

 

Αγάπη μου, το νιώθω πως είσαι κάτι πέρα από τον άνθρωπο και ότι μπορείς να αλλάζεις μορφή. Και δεν έχω σταματήσει να σε ψάχνω. Σε ψάχνω ανοίγοντας το μέσα μου και είμαι σίγουρη πως και στον Αμαζόνιο να χωθώ θα με βρίσκεις. Πάντα στην καρδιά. Μένω εδώ κι έχω καρδιά για να με βρίσκεις. Αποδέχομαι κάθε δοκιμασία σου, του πολύ και του λίγου. Όσο δρόμο κι αν έχουμε για το ακριβώς που πάμε. Όσα ταξίδια κι αν πρέπει να κάνουμε, όσους αιώνες κι αν χρειαστεί να κινηθώ ή να κοιμηθώ. Κι όταν νιώθω πως ξέρω τι θέλω κι εύχομαι να παίρνεις εκείνη τη μορφή, έρχεσαι και με διορθώνεις. Αποκαλυπτικά. Για να κλαίμε και να γελάμε μαζί.

Θέλω μια γυναίκα σου λέω, ώριμη συμπαγή όμορφη μουσική δίκαιη δοτική έξυπνη ανοιχτόμυαλη στοργική και στραπονιάρα, να περπατήσουμε στην κοινωνία μαζί. Πρέπει να πάω σε ειδικά μέρη; Πρέπει να βγω σε άλλη εποχή;    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή