Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

ορθογραφημένος Ιππότης

 

Ξέρω να κρατάω μυστικά. Είμαι ταλέντο σ' αυτό έχω κάνει καριέρα! Αρκεί να έχω καταλάβει ότι υπάρχει κίνδυνος και λόγος σοβαρός για να κρυφτεί κάτι. 

Έχω την δική μου άποψη για το τι είναι κακό και τι είναι καλό. Όμως παίρνω από λόγια και σέβομαι τις προσωπικότητες των ανθρώπων που αλληλοεπιδρώ. Και δεν μ' αρέσουν τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη.  Ούτε μπουλουκίαζω να είμαστε πέντε και να χτυπάμε έναν. Ξέρω τους κανόνες της πάλης και τους σέβομαι πραγματικά. Ούτε τα βάζω με τους αδύνατους, τα βάζω με κανέναν από μένα πιο μεγάλο. 

Είμαι από τους ανθρώπους που απεχθάνομαι το κουτσομπολιό. 

Και βέβαια ξέρω να κρατάω μυστικά όταν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο. Το να κρατάς μυστικό είναι από τις δύσκολες, τις αγχώδεις δοκιμασίες. Δεν είναι ανάγκη να γινόμαστε και μυστικοπαθείς. Αλλά ακόμα κι αυτό εν ανάγκη μπορώ να το πάω. 



  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή