Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Πάνω στο βαλς της σιωπής ( μεταγραφή )



 Πες πόσες λέξεις είναι μια στιγμή. Πες πόσες στιγμές είναι μια λέξη.

Ένα φιλί. Πες, Λούλα παντόφλες. Πες ένα ανέκδοτο.




Πες, για κόψε λίγο ρε, ποιος είσαι! Πες γαλέρα.

Πες πόσες βλακείες είναι μια εξυπνάδα. Πες συγνώμη. Πες θεομηνία.



Πες πως τα έχουμε όλα όταν κοιτάμε ορίζοντα.




Μίλα, ρίξε τη σιωπή στο κύμα να την περάσει απέναντι.

Μίλα αγάπη. Τόσες λέξεις κλείνουν το στόμα σου.



( phptos by me / χαζοσέλφυ που μου λείπεις σήμερα)

2 σχόλια:

  1. "Όταν σε βλέπω να γελάς
    με το κατάντημα μου
    μου δίνεις μέσα στην καρδιά
    χτυπήματα πολύ βαριά
    άπονε έρωτα μου.

    Απόψε πάλι γέμισες
    με πόνο τη καρδιά μου
    γιατί σε τόνο ειρωνικό
    μου είπες τι ζητάς εδώ
    αφού όλα τελειώσανε
    άπονε ερωτά μου.

    Άσε με πια στο πόνο μου
    και μες τη συμφορά μου
    και μη γελάς ειρωνικά
    κάπου θα βρω παρηγορά
    άπονε ερωτά μου.

    Απόψε πάλι γέμισες
    με πόνο τη καρδιά μου
    γιατί σε τόνο ειρωνικό
    μου είπες τι ζητάς εδώ
    αφού όλα τελειώσανε
    άπονε ερωτά μου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή