Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Τέλος καλό όλα καλά

 

Να σε βλέπω να χαίρεσαι έτσι κι είμαι ΟΚ.  Χαίρομαι κι εγώ. Πολύ γιατί ξέρω πως έχει και το δικό μου σπέρμα αυτό το γατί! 


Αν υπήρχε τεστ dna για τα βιβλία θα σε έτρεχα τώρα αγάπη μου.. χαχα και θα έτρεμα μη και βγει αρνητικό


ΕΓΩ ΣΕ ΓΚΑΣΤΡΩΣΑ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΩΣΑ ΘΕΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.

ΚΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝ ΘΕΣ

Για όλα. Με αυτό αγάπησα ακόμη πιο πολύ και τα προηγούμενα. Τα βλέπω με καινούριο πιο καθαρό μάτι. Τα χαίρομαι πια. Μόνο τα χαίρομαι.

Και τρελαίνομαι για παιδιά και σέξυ μαμάδες. Ιέριες σεβαστές και πανάξιες.

Όλα μου τα παιδιά είναι παιδιά σου. Και με διαλέξανε για να μου διδάξουν την υπομονή και τους τρόπους για να σταθώ δίπλα σου.

Αγάπω Θεέ μου

Είμαστε καλά.

Νιώθω πως θα ησυχάσω








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή