Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Μόνιμος δεσμός

 

Αγάπη μου, θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου. Να σε σφίξω μέχρι να κάνεις κλατς, αλοιφή να σε κάνω. 

Μου λείπεις φριχτά. Η έλειψη αυτή είναι τόση που πολλές φορές γίνομαι άδικη μαζί σου και σου ρίχνω όλο το φταίξιμο και ξινίζω ακόμη και με πολύ όμορφα πράγματα που κάνεις. 

Για το βιβλίο σου ήθελα να πω. Το βιβλίο σου με έκανε να μου λείπεις ακόμη πιο φριχτά να λυγίζουν οι αντοχές και τα όριά μου. Συγνώμη για τις αντιδράσεις μου. Σε θέλω κοντά μου. 

Είναι χαρούμενο, ευχάριστο εξομολογιτικό, με τον πιο φωτεινό και γλυκό τρόπο που θα μπορούσε να βρει άνθρωπος. Σε γενικές γραμμές. Με έκανε χάλια. Διότι μου λείπεις φριχτά μωρό μου. 

Το χαμόγελό σου αυτό κι αυτό το βλέμμα που είναι θεραπεία ροζ αγάπη .."αγάπη μου τρελή".. αγάπη μου με έχεις σαλτάρει.


Καλημέρα


 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή