Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024

WASTED

 

Δεν το πιστεύω πως είσαι εσύ τέτοια φόλα αγάπη μου.  Οι μαλάκες από το επιτελείο κάτι έχουνε πάθει. Εμένα για σένα δεν θα περνούσε ποτέ από το μυαλό μου, για αυτό έχω φρικάρει.

Σου κάνουν αρνητική διαφήμιση και ψάχνουν τι με καυλώνει για να με πάνε. Τέσσερα στα πέντε με καυλώνουν σε όλες τις διαστροφές, το έχω ήδη ψάξει. Δεν βγαίνει καμία άκρη έτσι. Έχουμε ανάγκη από όμορφα πράγματα. Αν θέλανε αυτοί που έχουν τα μέσα, διότι υπάρχουν τα μέσα, σε 2 ώρες μπορεί να γιατρευτεί το 80% των πληγών μας. Σε δυο ώρες. 

Αν είναι να με ξεκάνετε είναι το πιο εύκολο πράγμα.

Τόσο δύσκολο σου είναι κάτι όμορφο ρε μανάρι;  


Αυτόν με το μπασμένο κεφάλι και το μαχαιροτσουλούφι να τον βάλει η άλλη η ψωνάρα η επικίνδυνη στον κόλο της, πες της από εμένα. Γιατί τους έχω και τους δυο στη λεκάνη και τους πήρε το καζανάκι.  Και μου βουλώνουν την αποχέτευση και τα έχω πάρει με τον πειραγμένο που μου τους έστειλε.

Άκου ρομαντική χειρονομία τώρα! Τι είναι αυτά ρε αγάπη μου; Σκατά. Τόσο σκατά ψυχολογικά είσαι; Γιατί μου πετάτε ναπάλμ; Tί περιμένετε να κάνω εγώ με αυτόν τώρα; 

Εμένα όταν ήμουν έτσι με βοήθησε η πρέζα. Μπορεί να ακούγεται κάπως αλλά η πρέζα μου θεραπεύεσαι πάρα πολλά από τα κόμπλεξ μου. Θα την σύστηνα ανεπιφύλακτα σε όλους που είναι έτσι. Να την παίρνουν σε ένα όμορφο περιβάλλον όμως με φωτισμένους κι όχι κυνηγημένοι στα εγκαταλελειμμένα με τους νταβατζίδες και τις πουτάνες.

Το επιτελείο σου γαμιέται, δεν βλέπουν την τύφλα τους να τους πεις. Κι αν δεν τον αποσύρουν κι αυτόν τον μαλάκα ΕΓΩ δεν θα φέρω καμία ευθύνη για το πτώμα διότι είμαι σε άμυνα μες στο ίδιο μου το σπίτι. 


 
   Τόση λοιπόν είναι η μεγαλοψυχία μου .. θα πήγαινα να του αγόραζα πρέζα, αυθεντική, την καλύτερη. Κι αν έφτανε στο σημείο να μη μπορεί ούτε να βαρέσει και μου ζητούσε να του βαρέσω θα του τη βάραγα ΕΓΩ.






   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή