Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

 

Σήμερα ξύπνησα με πονόλαιμο και πράσινες μίξες. Μάλλον σήμερα που ξεκινούν οι διακοπές μας μου επέτρεψε το σώμα μου ότι μπορώ λίγο κι εγώ να αρρωστήσω. Αν και δεν έχω πυρετό και το μόνο που έκανα είναι πλύσεις και γαργάρες με θυμάρι. 

Μου λείπει μια μακρινή βόλτα. Αλλά δεν προβλέπεται. Νοητά θα πρέπει να τα κάνω όλα πάλι. 

Όλο μου λέει ο Πάνου πως θα έρθει να πάμε. Αγαπώ τον Γιώργο τον Πάνου γιατί με στηρίζει από την καρδιά του. Με παίρνει κάθε μέρα και μου δίνει κουράγιο γιατί μου λέει πως είμαι η καλύτερη μάνα του κόσμου και καλλιτεχνάρα με λέει. Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πόση ανάγκη έχω να ακούω αυτά τα δυο πράγματα για τα οποία τα δίνω όλα και με αυτή τη σειρά. Τον λατρεύω τον Πάνου γιατί μου τα λέει και τα πιστεύει από την καρδιά του. Και βρίσκω ένα ζεστό βλέμμα και παίρνω κουράγιο. Τον αγαπώ γιατί κι εγώ τον θαυμάζω πραγματικά πολύ για όλη του τη ζωή. Το μεγαλείο του πολλοί το ακούν αλλά λίγοι μπορούν να το καταλάβουν. Στην καρδιά του είναι παιδί. Δεν σκέφτεται πούστικα και μπακαλίστικα ο Γιώργος ο Πάνου είναι ο πιο πολιτισμένος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Έρχεται από το μέλλον, αλλά ελάχιστοι βέβαια μπορούν να το δούνε, ποιά είναι τα κριτήρια δλδ. 












 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή