Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Τον αξίζω τον σεβασμό αλλά και με το ξεπουπούλιασμα είμαι πιο λογικά εντάξει

 

Χθες έφτιαξα ένα τελετουργικό τσάι τριαντάφυλλο για ισορροπία και περίμενα σήμερα να είμαι καλύτερα. Υποθέτω πως η αντιτρομοκρατική με παρακολουθεί από ανασφάλεια δικιά της και νομίζει ότι κάτι κάνει μαζί μου ενώ αφήνει ανενόχλητους κάποιους να κόβουν τα πόδια από τα καβουράκια ενώ ξέρει τι λέει ο Φρόυντ για όλα αυτά και μπορεί να ξέρει τους πειραγμένους που με έχουν βάλει στο μάτι, ότι αυτούς είναι να βάλει στην θέση τους κι όχι εμένα που ζω τόσο απλά χωρίς να γυρεύω μια θέση στο εξουσιαστικό σύστημά τους. 

Δεν θα ασχοληθώ κι ίσως βαρεθούν γιατί δεν ελπίζω να καταλάβουν τι είμαι. Ναι, έκανα παρέα και με μαλάκες, το παραδέχομαι, για λόγους απαντήσεων, αλλά μέχρι εκεί. Έγραψα δέκα δυνατά κείμενα, άμεμπτα όμως γι’ αυτό και βγήκα γρήγορα από το παιχνίδι, το ίδιο με πέταξε έξω γιατί δεν στόχευα τις μισητές μαριονέττες. Ούτε τους όντως φταίχτες γιατί ποτέ δεν πας έτσι στον κάμπο ένας προς χίλιους.  

Και δεν με ενδιαφέρει να σώσω κανέναν, ούτε καν το εαυτό μου. Δεν έχω καμία χρησιμότητα ή εφαρμογή στον πόλεμο αυτό, αυτό είναι το μέλημά μου. Τσάμπα ασχολούνται μαζί μου και δεν πάνε να προστατεύσουνε κανένα καβουράκι. Δεν καταλαβαίνουν πόσα αθώα παιδάκια η αδιαφορία τους έχει πάρει στο λαιμό τους και συνεχίζουν να ασχολιούνται μαζί μου. Τι στο καλό μπορεί να βγάλουν από εμένα. Αφού βλέπω τους προστατευόμενους σας και τους πετάω φιλάκια και τους κλείνω το μάτι, μόνο για ψυχολογικούς λόγους.  Δεν ψάχνω τίποτα, δεν γυρεύω τίποτα, δεν ελπίζω δεν περιμένω κτλ. Μια ήσυχη γωνίτσα μόνο, πραγματικά, μια ήσυχη γωνίτσα για μας. Είναι θέμα χρόνου, σε τρακόσια χρόνια και βάλε όμως  θα είμαστε εντάξει.

Σήμερα κάνει πολύ ζέστη και δεν μπορώ να είμαι ευκολόπιστη και αφελής. Κι εσύ Δημήτρη δεν γίνεται να είσαι η αγάπη μου και να είσαι τόσο καλός μαζί μου ενώ σου έχω κάνει τόσα το προηγούμενο διάστημα για να σου πατήσω τον κάλο. Δεν ήμουν και τόσο σωστή για να χαίρω τον σεβασμό την εκτίμηση και τον ειλικρινή θαυμασμό σου, εκτός κι αν καταλαβαίνεις το μαρτύριο που τραβάω για να βρίσκω κάτι να φυσάω τη φωτιά για να μη θαφτούμε κάτω από τις στάχτες.  Μα είναι κι αλήθεια πως όλα αυτά έχουν συμβεί ειλικρινώς και πηγαία. Και τρέμω αν είσαι καλά κι αν θα μπορούσα ποτέ να κάνω κάτι καλό για εσένα. Αν υπάρχει ένας ωραίος κοινός και ισορροπημένος τόπος για μας, τα παιδιά, την αγάπη μας και τον έρωτά μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή