Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Με τον Άχματ στη πιτσαρία;

 

Είπα για τη ζωγραφιά σου ότι είπα με τον τρόπο μου που ουτε κι εγώ θέλω άλλον από αυτόν που σου δείχνω ότι έχουν τα μάτια μου. Σαν ίσος προς ίσον. Προσπάθησα πολύ να στο φέρω μαλακά. Μου έστειλες τον Άχματ για να μην τρελαθώ μου έστειλες αυτό το παιδί και σε ευχαριστώ. Αλλά δεν θα το πάρω. Θα χαίρομαι όταν κι αν τον βλέπω και θα καθόμαστε και θα διαλογιζόμαστε δίπλα δίπλα. ΘΑ αισθάνομαι αμοιβαία να σου γλείφω τον ώμο και να κάνουμε έρωτα με απίστευτο αισθησιασμό αλλά θα είμαστε στην παραλία στη θάλασσα με τα παιδιά και τους ξένους. Μια μέρα μπορεί να πάμε στην πιτσαρία και να μου πεις ένα παραμύθι που να έρθουμε πολύ κοντά και να φιληθούμε σα να το έχουμε κάνει χιλιάδες φορές και θα γελάσουμε μετά και θα κοιτάξουμε χαμένα κάπως ακριβώς το ίδιο πράγμα. Τη θάλασσα και το φωτεινό μονοπάτι που χορεύει απ' το φεγγάρι. 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή