Σάββατο 4 Μαΐου 2024

στο όνειρό μου έκλεψα και μια κόκκινη τσάντα αφου την άδειασα πρώτα χάμω


 

Έχω φάει άπειρες εργατοώρες να σου φτιάχνω να κάνω έρευνες να βασανίζομαι και να μαλακίζομαι. Όλη μου την ενέργεια και τον προσωπικό μου χρόνο. Έχω φτύσει αίμα και απίστευτους ανθρώπους μόνο και μόνο για το δικαίωμα μου να σε σκέφτομαι όπως θέλω να στέκομαι στο εκατό τα εκατό. Δεν μπορεί κανείς εαυτός μου ή εαυτός σου να μου πούνε το παραμικρό, τουλάχιστον από την ώρα που το συνειδητοποίησα αυτό που νιώθω, οριζοντίως καθέτως πλαγίως διαγωνίως περιμετρικά ακτινωτά και κτλ.   Και μη μου λες τέτοια γιατί μου κλείνεις το μάτι μέσα από τη μπουκάλα. Και σου λέω πως από σένα πήρα τα βουνά και πως για σένα ξανακατεβαίνω στον κάμπο. Δεν είπαμε να μας δώσεις καμιά σιγουριά. Να πιαστούμε από τα μαλλιά μας πιανόμαστε όσο δεν πάει. Δεν είπαμε να μας δώσεις καμιά σιγουριά, αλλά όχι και να μας κόψεις τα πόδια τα χέρια τα μάτια τα αυτιά το πέος και τα βυζιά. Κτλ. Μας τα έκοψες και μας τα πήρες και τί τα κάνεις ποιος ξέρει. Εγώ δεν γίνομαι λιώμα να γαμιέμαι ένα γύρω, αν κι έχω αρχίσει να ζηλεύω μέχρι κι αυτούς δλδ. Γιατί από εσένα δεν περιμένω .. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή