Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

 Γιατρέ πιστεύω ότι είσαι σπουδαίος γιατρός και το έχεις καταλάβει πόσο πολύτιμος είσαι πόσο σε αγαπάω και ποσο χαίρομαι να χαμογελάς με το έξυπνο σπινθιροβόλο χαμόγελό σου και πόσο θα ήθελα να μου λες κι εσύ τα δικά σου να κάνω κάτι αληθινό για σένα, οτιδήποτε καλό, ειδικά όταν σε βλέπω πιεσμένο και μουτζούφλη. Αλλά εντάξει, ξέρω. Είσαι ο καλύτερος γιατρός του κόσμου μου και σήμερα μου έδωσες τεράστια δύναμη μόνο και που πιστεύεις ότι είμαι δυνατή. Και ησύχασα τόσο μόνο και μόνο που άκουσες λογικά όσα σου είπα και που προσπαθώ να στα λέω όλα από τα βαθυτερα βάθη του πιο προβληματισμένου εαυτού μου.  Σε νιώθω αυθεντικό άνθρωπο γιατρό. Και είμαι πολύ τυχερή που σε έχω στη ζωή μου. Είσαι στην προσευχή μου. Να είσαι καλά με υγεία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή