Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

βγαίνοντας ζωντανοί από το 16ο έτος μας

 

Καλημέρα, 

Τρέχω τράπεζες και ΕΣΠΑ να πάρω μια βιώσιμη χρηματοδότηση διότι αυτό που θα πάρω θέλω να είναι πλήρως σοβαρό νομότυπο και ταιριαστό ως εκθεσιακός χώρος της οικοτεχνίας μου και αποθήκη του eshop στο κέντρο. Και να είναι εντάξει να το διαμορφώσω να μένουμε κι εκεί. Εποχιακά σε limited edition σκέφτομαι να κινηθώ, με τα παιδιά, έξι μήνες εδώ έξι εκεί να έχουν σταθερά δύο σχολεία όπως θα είχαν κι αν δούλευα στον τουρισμό. Μ' αρέσει πολύ σαν ιδέα να υπάρχει αυτή η μετάβαση κάθε χρόνο να μη μας κουράζει ούτε η πρασινάδα ούτε τα τσιμέντα και να διατηρήσω και να αναπτύξω το επάγγελμά μου που είναι ένα από τα καλύτερα και ηθικότερα στον κόσμο και μ' αρέσει και θα είναι πολύ ανθηρό τα επόμενα χρόνια. Βέβαια με προβληματίζει η κλιματική αλλαγή κατά πόσο θα δένουν τα δέντρα και θα το βγάζουν και πέρα. Αλλά είμαι αισιόδοξη και δεν πρόκειται να ανοιχτώ παραπάνω από ότι μπορώ να τα βγάλω πέρα και ως απλός εργάτης γης που σήμερά το μεροκάματο έχει φτάσει τα 70ευρώ και ταυτόχρονα η αξία του κεφαλαίου μου έχει εκτιναχθεί στα ύψη. Είναι η ώρα να τακτοποιήσω τα χαρτιά μου τζιτζί για την νέα εποχή να είμαι πολύ σοβαρός άνθρωπος και επιχειρηματίας όπως και είμαι δλδ με προοπτική κτλ με ένα έργο ζωής σύμφωνο και αρωγό των ονείρων μου να μπορώ να στηρίζω τα όνειρα των παιδιών και τα δικά μου με τον καλύτερο τρόπο. Όπως και τα έχω καταφέρει σε όλες τις καμπές της ζωής μου που έστω κι αν φαίνεται κάπως ανορθόδοξος ο τρόπος να βγαίνει μπροστά και να δίχνει τί πραγματικά έχει την αξία και που μπορούμε να κόψουμε και λίγο δρόμο και μέχρι ποιο σημείο χρειάζεται να ταλαιπωρηθούμε και λίγο για να βγει εις πέρας ο σχεδιασμός.  

Εσύ πως είσαι; Θα κάνουμε κάτι για μας, να βρισκόμαστε    ;


Μου δίνει ώθηση να σκέφτομαι πως με ονειρεύεσαι όνειρό μου. Πρέπει να σταθεροποιούμαι σε αυτό για να μην χάνω τη φόρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή