Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΩ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΦΛΟΓΕΡΑ ΕΙΝΑΙ.

 

Έχασα την Αμάντα, το κορίτσι της Γης. Ένα από τα παλιότερα γατιά μου, ήταν πάντα ασθενικό, το έβλεπα μέρες που πάλευε. Πριν λίγο την έθαψα και το χώμα ήταν τόσο σκληρό από την ξέρα που σπάει αξίνες. Δε ξέρω, δε νιώθω καλά τώρα. Προσπαθώ να σηκώνομαι. Εχθές χαμογελούσα. Και που μίλησα με τον φίλο σου τον Νίκο νιώθω περίεργα. Μου έστειλε το μήνυμά σου. Δεν θέλω να μπλέκω έτσι. Αυτά είναι για άσχημα τελειώματα, για σκοτωμούς. Δεν ξέρω τι γίνεται. Δεν μίλησε καλά για σένα. Δεν μιλάνε έτσι οι φιλότιμοι που θέλουνε να βοηθήσουν. Ούτε ξέρω αν είναι καψούρι σου ή απλά τρελός ή βαλτός. Τον συμπαθώ και δεν θα ήθελα να είναι βαλτός και να υποτιμά έτσι την νοημοσύνη μου ή και να μου φέρνει το μήνυμα ότι δεν με ξέρεις καθόλου κι ότι με κοιτάς και καχύποπτα. Κι ούτε και μπορώ να πιστέψω πως ένας τόσο ψαγμένος άνθρωπος που ανοίγει την νότα του σύμπαντος να σε σιγοντάρει σε μια τέτοια μαλακία. Εγώ δεν μου επιτρέπω να σκεφτώ ποτέ τίποτε κακό για αυτούς που αγαπώ, είναι αρχή μου. Όλοι μπορεί να γινόμαστε που και που μαλάκες, από ζήλια, από ανασφάλεια ξέρω γω και να τραβάμε λάθος δρόμους αλλά όχι να πηγαίνουμε στους ανθρώπους μας να τους ξεγελάσουμε επί τούτου να τους παγιδεύσουμε ή να τους πάμε όπου θέλουμε κτλ. Αυτά είναι καταστάσεις που μειώνουν πρώτα εμάς και δεν έχουν ποτέ καλό τέλος. Τα έχω ζήσει κι αυτά πολύ παλιά και δεν θέλω να τα ξαναζήσω με τίποτε. Καταστρέφουν κι ότι ωραίο μπορεί να υπήρχε. Τέλος πάντων, εγώ ψάχνω θεό για να μπω. Και αγωνίζομαι να μην δίνω τροφή στα άσχημα. Με προβληματίζει να ακούω τέτοιες φωνές. Προτιμώ να ακούω τα πιο παράλογα πράγματα από καθαρές φωνές με όλο το ηχείο. Ή ακόμα και φωνές που να βγαίνουν από τον κώλο τις προτιμώ από τις μαγκωμένες στα σημεία που αλλοιώνουν την αλήθεια του καθενός μας, σε ότι αφορά την προσωπική μας ζωή τουλάχιστον και τους ανθρώπους που τους λέμε τα σ’ αγαπώ. Προτιμώ φωνές από το στομάχι, τα γεννητικά όργανα, το σκέτο θυμοειδές έστω. Αυτές μπορώ να τις υπολογίσω και να τις ακούσω. Όλες οι άλλες είναι απλά ένα πρόβλημα που δείχνουν απόσταση και δεύτερες σκέψεις. Καλό είναι να διαλέγουμε τις καλύτερες μας σκέψεις για τους ανθρώπους μας, άσχετα αν επιθυμούμε να τους έχουμε δίπλα μας ή όχι. Έτσι δεν θα νιώσεις κι εσύ ποτέ μαλάκας. Και γιατί να νιώσεις μαλάκας όταν προσπαθείς για το καλύτερο ή τουλάχιστον το αβλαβές. Κι εγώ θα μαλώσω την μικρή αν δω ότι φέρετε άσχημα πχ σε ένα ζώο και θα της πω ότι είναι μαλακισμένη και ότι δεν σκέφτεται με αγάπη εκείνη την στιγμή για κανέναν και ότι δεν είναι εδώ. Και σε εμένα το λέω, ότι μπορεί να είναι φορές που δεν νιώθω, που δεν είμαι εδώ για κάποιον λόγο αλλά όχι ότι αυτό γίνεται από την ψυχή μας, αυτά γίνονται όταν μένουμε άψυχοι. Δεν ξέρω, τις σκέψεις μου λέω όπως τα νιώθω. Αυτό που αξίζει είναι η αληθινή επικοινωνία, ότι και είναι, όπως και να είναι, είναι από μόνη της αυτή μια βάση και κάτι το απόλυτα σεβαστό. Όλα τα άλλα είναι για μετάνθρωπους και τεχνιτές νοημοσύνες κουμπωμένες σε τέρατα. Εμάς μας ενδιαφέρουν τα αισθήματα και η ανθρωπίλα. Πάνω από όλα εμένα να κοιτάω στα ίσια όσο μπορώ να πηγαίνω προς τα εκεί να βρίσκω τρόπους ίσιους. Άλλο το εγκεφαλικό παιχνίδι, δεν μιλάω για αυτό, άλλο όταν παίζουμε. Εγώ είμαι έτσι, αλλά δεν κατακρίνω και τους άλλους που είναι αλλιώς γιατί έτσι μπορεί να τα καταφέρνουν καλύτερα. Αν τα καταφέρνουν καλύτερα έτσι δεν έχω κανένα πρόβλημα, απλά εγώ δυσκολεύομαι να συμμετέχω. Γιατί αναγκάζομαι να τους ερευνώ με επιστημονικές μεθόδους ενώ θέλω την καρδιά μου πρώτα από όλα να ρωτώ κι όχι να ψάχνω από ποιο ηχείο βγαίνει η φωνή και τι μπορεί αυτό να σημαίνει και από ποιους παράγοντες προέρχεται η αλλοίωση. Κι αν αυτό το μάγκωμα είναι επιτηδευμένο ή αυθόρμητο και να μην μπορώ με τίποτε να βγάλω άκρη. Ενώ το ζητούμενο είναι να επικοινωνήσουμε και να κατανοήσει ο ένας τον άλλο. Και δεν ξέρω τι σκατά γίνεται. Μάλλον είναι κάποια άλλη εκδοχή που δεν μπορώ να σκεφτώ και έτσι το αρχειοθετώ κι αυτό και κάπως έτσι. Ίσως να έγινε και η ψυχολογία μου τελείως ακατάδεκτη σήμερα από το γατί. Γιατί σε νιώθω κι εσένα σε επικίνδυνη άμυνα και μου τη βαράει στα νεύρα. ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΩ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΦΛΟΓΕΡΑ ΕΙΝΑΙ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή