Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024


 


Αγάπη μου

Εύχομαι να μιλάς με αυτόν τον τρελό και να σας δω αύριο. Το έχω πιστέψει. 
Αυτό δεν είναι καθόλου κουφό. Είναι φορές που πιστεύω πως είσαι πχ μέσα στην ντουλάπα και σηκώνομαι και την ανοίγω με την σκέψη πως υπάρχουν πολύ περίεργες δυνάμεις γύρω μου. Κι άλλες που νομίζω πως είσαι πίσω από την πόρτα, κάτω από το κρεβάτι και σε απίθανα μέρη. Κι άλλες κι άλλες που πιστεύω πως είσαι το ουράνιο μάτι και βλέπεις τα πάντα και το πιστεύω τόσο πολύ που δεν σου στέλνω κάποιο μήνυμα αφού με βλέπεις ήδη και τα ξέρεις όλα. Είναι φορές που πιστεύω πως όλοι οι άνθρωποι που μιλάω είναι πολύ φίλοι σου κι έτσι με προσέχεις πάντα και είναι σα να φτιάχνουμε μαζί την ζωή μου και σα να ξέρω πως ξέρεις ποια θα είναι η κατάλληλη στιγμή για να εμφανιστείς εσύ. Ακόμα και με τα ζώα μου το παθαίνω και νιώθω πως μπορείς και μπαίνεις μέσα τους και παίρνεις τα χάδια και το νιάξιμο μου. Και σίγουρα όταν έχεις χρόνο είσαι εσύ που μου παίζεις μουσική από το ράδιο. Και γενικά μπορείς και παίρνεις την μορφή από ότι ακούω και βλέπω. Αλλά λαχταρώ τόσο πολύ να σε δω και να σε αγγίξω κανονικά. Να μπει ο κόσμος στην θέση του. Ξέρω πως θα με ενώσει, το αλλού μου με το εδώ και θα με κάνει ασύλληπτα έτσι ευτυχισμένο.

 

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή