Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Καλημέρα βοήθειά μας

 

Ξύπνησα ολίγον άρρωστη, κάτι γίνεται στα έντερά μου. Έχει γίνει μαλακία με αυτή την ανοίκεια οικειότητα που βγάζω κι αν είμαι θύμα μαζί σου. Κοίτα δεν νιώθω θύμα θύμα, ε νιώθω πίτα με απόλα. Σαν τα αδέρφια που λένε ψέματα, καμιά φορά κι εκδικητικά, στους δικούς τους για να μην την πληρώσουν οι ίδιοι και την πληρώνει το αδέρφι τους ή που παίρνουν κρυφά τα πράγματα τους και τα λένε για δικά τους. Μετά τη μανούρα νιώθω λίγο σα να γαμηθήκαμε κάπως, λίγο πολύ πιο οικεία και μιλάω έτσι και σε λέω και μωρό μου και καψούρα μου και κάβλα μου, ας πούμε μου ξεφεύγει και ξεχειλίζει καμιά φορά. Βέβαια και απειλεί την όποια ρεαλιστική βάση αυτή μου η κατάσταση. Δεν ξέρω πόσο τρελή ή ερωτευμένη είσαι για να σε δικαιολογώ ή κάτι άλλο να συμβαίνει. Μην είσαι κανας δράκουλας ή κανένας που μπουνιάζει τόσο άγρια όποιον του έκατσε πως τον στραβοκοίταξε και δεν τον συμπαθεί ή ακόμα και κάποιος εχθρός μου να σε έχει βάλει. Κι από την άλλη ούτε που ξέρω αν θα νιώθω ωραία ή θα πιαστώ αν κοιμηθούμε αγκαλιά κι αν τελικά υπάρχει όντως κάποια τέτοια τρελή σωματική χημεία μεταξύ μας και το ανάλογο αμφίδρομο συναισθηματικό δέσιμο και υπόβαθρο. Αν διαλογίζομαι μία σύμπτωση ή αφήνομαι σε μια γενικότερη τυχαιότητα ή ακόμα κι αν έχω προσωποποιήσει κάποια εντελώς δική μου εσώτερη ανάγκη ή ακόμα και αποφυγή. Αναλογικά βρήκα πως το νερό κοστίζει χιλιαπλάσια στον διαστημικό σταθμό από ότι στο αεροδρόμιο κι αυτό το έβγαλα από τον μέσο όρο τιμής εισιτηρίου και τον μέσο όρο κόστους του σκάφους. Και υποθέτω ότι ένα μπουκαλάκι νερό εκεί θα κοστίζει 4000 ευρώ. Χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω γιατί δεν υπάρχει στενή συνάρτηση των αγαθών που εξέτασα παρά μια απλή άσχετη αναλογία άρτιων και μπορεί τελείως μεμονωμένων πραγμάτων. 




ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΟΣ;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή