Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

και πολύ πολιτισμένο, γίνεται.

 

Σήμερα είμαι πολύ καλύτερα. Όσο προχωράω ερευνώντας και αποκλείοντας ιδέες μένει η πιο παλιά και παντοτινή μου ιδέα, το εφηβικό μου όνειρο, η πιο ευχάριστη μνήμη της παιδικής μου ηλικίας, το πήλινο χωριό.  Σπαρτιάτικα. Γαία και περιπλάνηση. Πες μου ότι σ' αρέσει!

Γη και ύδωρ βρέθηκαν. Μια ώρα από το κέντρο, πέντε λεπτά με τα πόδια από την θάλασσα σε πανέμορφο μέρος με αρχαιολογικό χώρο δίπλα. Και ο Ήλιος να βγαίνει από την θάλασσα. Θα τα καταφέρουμε μωρό μου. Έχω πολύ όρεξη! 


Μάιο να έχω τελειώσει από δω. Να στρέψω δημιουργικά όλη μου την καύλα. Θα σου γράφω νέα με την πρόοδό μου. 

Ωστόσο σκέφτομαι να προσπαθήσω να σε προσεγγίσω για μια συνάντηση μέσο του Νίκου. Για ένα φιλί κι ότι γίνει ρε πούστη. Το αποκλείω να μην είναι ωραία. Έχουμε εμάς, έχουμε τα πάντα. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή