Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

ΤΑΤΟΥΑΖ

 

ΛΙΛΛΥ μου, 

Σε κάποιες αναλαμπές πραγματισμού σου ρίχνω δίκιο. Και ξέρω πως αντέχεται με αγάπη αυτό που δεν αντέχεται. Μπορεί να μην βγάζω άκρη. Για την αγάπη σου όμως θα έκοβα το κεφάλι μου. Πάλι. Το έχω ξανακόψει το κεφάλι μου για την αγάπη σου. Και το κεφάλι μου έχω κόψει και το κορμί μου. Μόνο που δεν καταλαβαίνεις το πόσο μεγάλη ανάγκη είχα και έχω για επικοινωνία. Τόση που σκέφτομαι σοβαρά να ξαναγυρίσω στην σπηλιά μου. Οι νεκροί δεν υποφέρουν. Προσπαθώ να καταλάβω γιατί με ξαναζωντάνεψες. Γιατί μου είπες για εκείνο το φιλί στην πλατεία. Προσπαθώ να καταλάβω γιατί μου μιλάς χωρίς να μου απευθύνεσαι. Αν έχω όντως ερωτομανία. Γιατί;  Τώρα είμαι ένα κεφάλι με κορμί και σε θέλω περισσότερο από πάντα. Γιατί κάνω κάποια βήματα μέσα μου και βλέπω καθαρότερα και μπορώ να ακούω όταν μου μιλάνε. Και έχω ζητήσει χιλιάδες συγνώμες από τον καιρό που δεν μπορούσα να κρίνω τίποτα. Έχω ζητήσει χιλιάδες συγνώμες για τον φόβο μου και τον ναρκισσισμό μου. Όχι, για τον Πάνα μέσα μου δεν ζητάω καμιά συγνώμη. Ζητάω συγνώμη για τον φόβο μου και τον ναρκισσισμό μου. Και για την ερωτομανία. Και που καθυστερεί η ζωή μου να στρίψει πάνω μας. Και για τα νηπενθή πάθη. Για όλα τα μαρμαρωμένα οράματα, και που νόμισα πως μπορώ να μας πουλάω στον διάβολο για αθανασία. Για τις σπασμωδικές κινήσεις. Τα χρόνια της κλονισμένης πίστης μου και τις στιγμές που κλονίζομαι ακόμη. Τις ώρες που σκέφτομαι πόσο σε έχω κακομάθει. Και πόσο θα ήθελα να σε κακομάθω τελείως αν με σιγοντάριζες λίγο .. όμως δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορώ να κάνω αν πατήσω λίγο στέρεο έδαφος. Τι δύναμη μπορώ να βγάλω αν φάω έναν αληθινό καρπό μας. Το ξέρω από πράγματα που έχω αγαπήσει και θελήσει πολύ λιγότερο. Συγνώμη για τις χιλιάδες ευκαιρίες που πέρασαν χωρίς να κάνουμε έρωτα. Για την κάθε μέρα που περνάει χωρίς να κάνουμε έρωτα. Συγνώμη που παραδίνομαι. Μωρό μου θέλω να σε φιλήσω παντού να καυλώσεις να χύσεις για μένα.

 Σ' αγαπώ 

ALiTZiM




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή