Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Η ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΜΠΩΝΤΛΕΡ

 

Η ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΜΠΩΝΤΛΕΡ

 

*

ΕΠΙΘΥΜΙΑ

 

Στην ράχη του ερπετού καβάλα

Τα κέρατα τα λέπια τα κεντριά

Βαστώ σφιχτά στην αγκαλιά

Τα πόδια γύρω του κλειδώνω

 

 “Ride the snake” oh “ride the snake” baby

 

Η ψύχρα του πώς με ριγά

Συσπά τους χίλιους μύες του

Που το μουνί μου στάζει υγρά

 

Oh “Ride the snake” baby “ride the snake”

 

*

ΦΑΚ

 

Εκεί που πόνεσες πολύ θέλω να σε φιλήσω

Απάνω στην καρδούλα σου Αγάπη μου να σκύψω

 Να τρίψω τη μουσούδα μου στο αριστερό σου στήθος

Παίρνοντας μες τα χείλη μου τη ρώγα σου να στύψω

 

Κι όπως το μέτρο εδώ κρατώ το ρόδο σου ανοίγω

Να τρέχει το ροδόσταμο να τρέμει σα το δάκρυ

Να γίνει το κορμάκι σου το σπίτι του ασώτου

 

*

ΣΦΑΛΙΑΡΑ

 

Όπως σε αγκαλιάζω

Ερωτευμένα

Στιβαρά  

Με χέρια καμπυλωμένα

Με μάτια κόκκινα

και πυρωμένα χνότα

 

Ρίξε μου μια σφαλιάρα

Για τα χαμένα βράδια

Για τα χαμένα βράδια


Για τα χαμένα πρωινά







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή