Κυριακή 30 Απριλίου 2023

σε έχω κάνει θεό

 




Μα πώς κάνεις Θεό έναν Θεό.  

Θεοί!!! 

πείτε μου .. σας ακούω...


Λέω να δοκιμάσουμε. Έχω μια ιδέα που μπορεί και στηρίζει να δικαιώσει την ιστορία μας. Προάγει τον ανθρωπισμό κτλ. Ε είναι κομματάκι επικίνδυνη, λόγο του ότι ενοχλεί συμφέροντα αλλά ας την πάμε κι άλλο μακρύτερα.

Έλα να με βρεις. Έρχομαι για να έρθεις να με βρεις. 

Δεν σου έχω κάνει τίποτε κακό για να φοβάμαι κι ούτε μου έχεις κάνει. Και μόνο καλό μπορεί να μου κάνεις λέω -και σκασμός όλοι οι μαλάκες- . 

Ακόμα κι αν μου ξαναπείς πάλι τα ίδια θα έχει τριτώσει και θα κοιτάξω να τα αποδεχτώ και να τρέξω στην αγκαλιά του Πλάτωνα. 

Αν όμως μ' αγαπάς όπως σε αγαπάω και ζούμε έτσι μακριά τότε είναι που φοβάμαι πως πονάμε άδικα και προκαλούμε την ύβρη.  Αν υπάρχει κάποια συνείδηση που επιβάλει αυτή την κατάσταση 

μα δεν έχω βγάλει κανένα συμπέρασμα ούτε καν για την συνθήκη. 

Έλα να με βρεις. Αν βέβαια νιώθεις κι εσύ την ανάγκη.     




Μόνο σε σένα το επιτρέπω.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή