Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

Δε μπορώ να το πιστέψω

 Τη θάψαμε. Βάλαμε μιά φωτιά και κάψαμε τα πράγματά της. Ήταν όλα μέσα στα υγρά και στα αίματα. Προσπαθώ να μη κάνω συνδιασμούς και σκέψεις για κατάρες με σκυλιά. Αύριο το πρωί θα ξυπνήσω και σίγουρα θα την ψάχνω. Και αύριο και μεθαύριο και δε ξέρω κι εγώ για πόσο ο εγκέφαλός μου θα αρνήται να το χονέψει. Ακόμα και για άνθρωπο δε θα με πείραζε τόσο. Τα κουταβάκια πιάσαν το κόλπο με το μπιμπερό και έχω ελπίδες. Είναι και τα δύο αρσενικά! Βάζω ξυπνητίρι μέσα στη νύχτα να τους δώσω γάλα και να τους φρεσκάρω τη θερμοφόρα. Το ένα είναι πανέξυπνο. Με το καλό θα δώσουμε ονόματα. Λάζαρος; Άδης; Φαίδρος; Θαλής; Γουίλυ; Τσάρλυ; Αρθούρος; Ναπολεό; θα δούμε...

6 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι κατάρα έχει πέσει αλλά δεν έμεινε τίποτα. Πεθάναν όλα. και πεθαίνει και η Τάρα τώρα από τύφο μάλλον και το γαμώτο είναι ότι δυο μέρες πριν αρρωστήσει είχα αγοράσει το πενταπλό εμβόλιο και είναι στο ψυγείο. Έχει πέντε μέρες να φάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η Τάρα ενώ πέρασε μιά εβδομάδα αφαγία και τσίμπλες χάρη στην υπομονή, το τάι τσι και την μαγειρική μου ζωντάνεψε την επόμενη μέρα από το βράδυ που ορκίστηκα πως άμα φάει θα της δίνω κάθε κυριακή τη μερίδα από το κρέας μου. από χθες σηκώνει και την ουρά της πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή