Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

Μακάρι να ήταν εκβιασμός

 


Τελικά μπορώ να πιστέψω σε κάτι ιδανικό σε μια υψηλή ποιότητα και να πράτω κι ανάλογα. Να θυσιάζομαι στην αγάπη να είμαι το πιο πιστό σκυλί εάν από τις περιστάσεις μου ζητηθεί. Αλλά δεν θέλω να πέσω θύμα της εμμονής μου και να χάνεται έτσι η ζωή με συμπτώσεις και κόντρα εικασίες. Πρέπει κι εμένα κάποιος να με φροντίσει, να με χαϊδέψει να μου ζεστάνει λίγο την μνήμη.  Περιμένω κάθε βράδυ μια ανάρτηση. Δεν βγαίνει έτσι ζωή. Είναι ανάγκη να νιώσω άνθρωπος. Ω είναι μεγάλη ανάγκη να νιώσω άνθρωπος και δεν μπορεί να υπάρξει πάνω σε αυτό καμιά αμφιβολία και καμιά ενοχή. Ο στόχος πρέπει να είναι η υψηλότερη ποιότητα ικανοποίησης. Ορίστε τώρα πάλι βγαίνει από μέσα μου ο οικονομολόγος. Κι έχω αφήσει στην μέση το δοκίμιο που κάνω μια ανατρεπτική μελέτη οικιακής οικονομίας, μια φόρμουλα, ένα μάνουαλ που κάνει θαύματα. Την οποία την παράτησα για σένα και ξερό ψωμί. Αλλά αφού δεν σε βρίσκω να μη γυρίσω με άδεια χέρια. Έτσι κι αλλιώς ότι πάρω σε εσένα θα το φέρω. Μακάρι να ήταν εκβιασμός.. αυτά δεν τα σκέφτεσαι παιδί μου γίνονται. Φαντάσου που έχουμε φτάσει.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή