Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

ΔΥΝΑΜΗ

 

Κάπου έχω διαβάσει πως αυτός που λέει τα πιο γλυκά λόγια σε έναν χωρισμό ειναι κι αυτός που δεν είναι ερωτευμένος. 

Λοιπόν, αγάπη μου σήμερα πιστεύω πως θα είσαι πανέμορφη όπως πάντα εκθαμβοτική. Να τους μαγέψεις όλους. Να σε γεμίσουν λουλούδια και δώρα. Και μην τους αφήσεις να έρθουν και πολύ κοντά. Να κρατήσεις την εκκεντροκότητα και το μυστήριό σου για να τρέφεται ο μύθος σου όπως πρέπει, ξέρεις εσύ, δεν είσαι και καμιά χθεσινή. Έχεις κάνει με τέρατα της ελληνικής λογοτεχνίας και γενικότερα της τέχνης. Να κρατήσεις αυτό το μπλανζέ και αφηρημένο που τόσο σου πάει και λίγα λόγια και ακόμη πιο λίγα χαμόγελα, να τους κατακάψεις εκεί πέρα. Και να έχεις και τους ανθρώπους σου να σε πλαισιώνουν αν πάει κάποιος να σου μιλήσει παραπάνω να σου μιλάν οι δικοί σου και να τον κόβουν. Να μίνουν με το καλαμάκι που λέμε, να μην σε φτάνει και να μη σε χορταίνει κανείς. Ξέρεις εσύ, δεν χρειάζεται να σου πω τίποτε. Εγώ θα είμαι εκεί νοητά να σου δίνω δύναμη και αντοχή και να σε βοηθάω να μπαίνεις στην ατμόσφαιρα της γραφής σου γιατί αυτό θέλουνε και αυτό πρέπει να δόσεις, να φροντίσεις να ενισχυθεί έτσι ο μύθος σου με αυτό που θα αποπνέεις. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις περίφημα. Να έχεις κι ένα συγκρατημένο μειδίαμα και ένα ζεστό ραγισμένο βλέμμα αγάπης και ευγνωμοσύνης που υπάρχουν κι αυτοί οι άνθρωποι που σε θαυμάζουν κι είναι ένας λόγος παραπάνω να κάνεις λογοτεχνία. 

Εύχομαι να μην έχεις κανένα κακό απρόοπτο και καμιά αθέλητη συνάντηση ή ακόμη κι αν συμβεί να βγεις νικήτρια. Γενικά εύχομαι να σ'αρέσει και να σε δυναμώσει και να έχει τα πιο θετικά αποτελέσματα. Και χαίρομαι πολύ που το κάνεις γιατί δίχνει ότι νιώθεις μια σιγουριά για σένα. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, μα ότι κι αν είναι να σου πάει κατ ευχήν. 

Ήθελα να είμαι δίπλα σου. Είμαι δίπλα σου. Να σε προσέχω και να σε προστατεύω, όπως μπορώ. Θα ερχόμουν και θα έρθω, γιατί είμαι ένας καθαρός ουρανός που αστραπές δεν φοβάται. Αμα με θέλεις θα έρθω. Πιο πριβε, για εμάς μόνο όμως, να έχει ένα νόημα η φάση. 

Σήμερα όμως γιορτάζεις το βιβλίο σου κι εύχομαι να εκπέμεπεις σαρωτική γοητεία, να γεμίσεις από θαυμασμό, συμπόνια κι αγάπη. Να περάσεις τέλεια. Εδώ είμαι και σ'αγαπώ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή