Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Καλή επιτυχία


Εύχομαι μέσα απο την καρδια μου να σκίσει, να είναι το καλύτερό σου. Να το δεις να φτάσει εκεί που επιθυμείς. Το αξίζεις. Να το χαρείς και να το γιορτάζεις όπως ονειρεύεσαι.

Εγώ πάντως κάποτε άλλαξα εκδότη για να μην πέσω πάνω σου, να μην έχουμε αθέλητες συναντήσεις. Έχω κάνει τόσο πίσω στα θέλω μου που θα ήταν τελείως κουλό να έρθω γυρεύοντας να παίξω με τα επικίνδυνα τα νεύρα σου εκεί που θα είσαι για την δουλειά σου, που για την δουλειά σου ξέρω κι ότι σκοτώνεις!

 Μπορεί να μην έχω καταλάβει τι γίνεται αλλά δεν είμαι ούτε εγωιστής ούτε βλάκας ούτε κανα παρανοϊκό ψυχάκι να κάνω τα δικά μου. Και μ' αρέσει η σοβαρότητα, να έχω ντομπροσίνη και λόγο τιμής και πρόσωπο που λέμε. Τους υπολογίζω πολύ τους άλλους και κι αν είναι να κάνω τα δικά μου τα κάνω μόνη μου χωρίς να ενοχλώ. 

Με ξέρεις. Μου αρκεί να είναι οι αγαπημένοι μου καλά, μ' αρέσει να τους βάζω πάνω από εμένα. Κι ας με καβαλάνε λίγο, δε πειράζει, χαρά μου.

Κανόνισα παραλία το σκ και παρήγγειλα και το βιβλίο. Έτσι κι αλλιώς πουτάνες είμαστε όλοι οι ποιητές. Τα έχω ήδη λυμένα. Στα λέω αν και με ξέρεις, τα ξέρεις. 

Λίγο η συναισθηματική μου αστάθεια με προβληματίζει. Βλέπω όμως ήδη κάποια στοιχεία μετάβασης σε αυτό και κάνω υπομονή. 

Να περνάς καλά μωρό μου. Σ' αγαπώ αγάπη μου. Ότι με χρειαστείς θα είμαι εδώ. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή