Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

16

 

Χρειάζομαι έρωτα. Έστω σεξ μέχρι ολικής αποβλάκωσης. 

Για να ανακτήσω δυνάμεις και σχέσεις με την πραγματικότητα

Μπορώ να αφοσιωθώ τελείως κάποιες μέρες σε αυτόν τον σκοπό. 

Σε ενδιαφέρει; 

Πες μου αγάπη μου αν σε ενδιαφέρει. Πρέπει να κλείσω. Είναι θέμα ζωτικής σημασίας. Αν με καταλαβαίνεις. Σε λίγες μέρες έχουμε εκλογές. 

Δεν μπορώ άλλο να παρηγορώ μόνη μου αυτό το μουνί που μιξοκλαίει. Ζητάει αυτονομία. Δεν με αντέχει άλλο και ζητάει απόσχιση. Μου υπόσχεται ένα καλύτερο αύριο. 

Θέλω να το δώσω σε κάποιον που μ' αγαπάει. Να το θέλει μέχρι αποβλάκωσης έστω. Μήπως το θέλεις εσύ; 

Χρειάζομαι σεξ μέχρι ολικής αποβλάκωσης. Ή έρωτα. Ότι υπάρχει.

Δεν έχω τρόπο να στο πω. Στο γράφω εδώ. Σε πρώτη δημοσίευση για εσένα. Μήπως φιλοτιμηθείς και επικοινωνίσεις..


Καλημέρα





1 σχόλιο:

  1. Αυτό το κολόπαιδο που με εμπαίζει τόσο καιρό με ανώτερα ιδανικά πρέπει κάποιος να το γαμήσει.
    Με έκλεισε φυλακή το μαλακισμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή