Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Να περνάς

 

Έχω μετανιώσει που υπήρξα μεγάλο κολόπαιδο. Έχω λοιδορήσει. Έχω κοροηδέψει αξίες και πολύ κόσμο. Κι έχω κάνει άπειρες φορές το κορόηδο, ντυμένη ιδανικά και ανωτερότητες που δεν κράταγα. Πόσες φορές για τότε να μετανιώσω.

Σ' αγκάλιασα και βυθίστηκα σε όλα αυτά που ήθελα να είμαι. Ξυπνώ και βρίσκομαι εκεί που ήμουνα. Κι αυτό το κολόπαιδο θέλει να με πάρει να διασκεδάσουμε και κάθε λίγο να βυθίζεται και να είναι όλο το θέμα πολύ σπαστικό χωρίς συνοχή. Αποπνικτική ευφορία.

Ότι πιο κοντά στο εντάξει έχω ζήσει είναι αυτά τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Οράματα παραισθήσεις ψυχοσικά επισόδεια αλλαγμένες αναμνήσεις. Άθλοι θάλασσα κι έρημος. 

Βάθη. Μεθυστικά βάθη. Σκοτοδίνη. Διέγερση εξουθενωτική. Μακάρια γνώση της άγνοιας. 

Ανάθεση του εγκλήματος στην σιωπή εσύ. Θάνατος. Θάνατος ή σιωπή. Μιλάει η ζωή.

Αν θες να μιλήσει δωσ' της ζωή. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή