Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Δεν μπορώ

 



ΦοΥσκοθαλασσιές 

Γυναίκα λέω και σπαν τα σαγώνια μου

Θέλω να πιάσω τα στήθια σου και να τα τσιμπουκώνω να μπερδεύω το αριστερά με το δεξιά

Να σε πιάσω από τα κολωμάγουλα και  να σε στύψω

Να σε φιλάω παντού τρυφερά και άγρια

Να βυζαίνω το μπαλάκι σου

Να σε γαμήσω 

Όσο πιο γρήγορά γίνεται κι όσο πιο αργά υπάρχει.

Να αγκαλιαστούμε ανάποδα μέχρι αποβλάκωσης.

Να σε χαΐδεύω παντού

Να σε λιώσω να σε στήσω και να σε πάρω πολύ επαγγελματικά.

Να σε γαμώ και και να σου κάνω έρωτα ταυτόχρονα να σε μισώ και να σ' αγαπώ.

Να ασχοληθώ να γίνω νάνος και γίγαντας

Με τις γάμπες σου με την κοιλιά σου.

Με τα αυτία σου και τον λαιμό σου τα μάτια σου 

Το στόμα σου

Τα χέρια σου

Τα πόδια σου

Τις κλειδώσεις

Την πλάτη σου


Δεν αντέχω

Χάνω αίμα


Κλαίω

Σπαράζω


Τρελαίνομαι

Μου γυρνάει το κεφάλι

Χύνω

Υποφέρω

Θέλω να σκοτώσω

Να σέρνω το μουνί μου στο πάτωμα

Τί να μου κάνει το νερό

ΝΕΡΟ

ΤΡΕΧΩ 

ΝΕΡΟ


Μετανιώνω

Ζητώ άφεση αμαρτιών


Σφίγγωνται όλα μου τα νεύρα.

Με κόβουν λεπίδια.

Πνίγομαι στο ίδιο μου το αίμα

Το στομάχι μου και το στέρνο μου με γραπώνει κΙ με γρονθοκοπάει.

Με μαστιγώνει η καρδιά μου.

Μέσα μου χορεύουν υπέροχα φίδια

Ανάμεσα στα πόδια μου ανθίζουν γαΐδουράγκ αθα

Χαμογελάω σα να δέχομαι τρύπημα από δόρι

Μένω ακίνητη όπως με έχουν καρφώσει εκατομύρια βέλη.

Χολή και μέλι.


Σώσε με

Μη μου μιλάς για αγάπη

Σκότωσέ με

Δεν μπορώ χωρίς εσένα

Δεν μπορώ.







1 σχόλιο:

  1. Γιατί γιατί να μην έχω ξανανιώσει έτσι και δεν μπορείς να είσαι καμία άλλη. Και δεν μπορείς να είσαι κανένας άλλος. Φταίει το βάθος . . Αλλά δεν μπορεί μια τέτοια μοίρα να είναι σωστή μονόπλευρα ή τόσο στο αμήν. Δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο παρά μια τιμωρία. Δεν μπορώ να σκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή