Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Αχάνια νο96

 

Αν παίρνω όλα τα φάρμακά θα με δεχτείς; Μπορώ να μαγειρέψω πεντανόστιμους ψαροκεφτέδες με σοκολατένια καρδιά. Μπορώ να τους καθιερώσω και ως εθνικό φαγητό. Αν χρειάζεται κάτι τέτοιο για να είμαστε μαζί θα το πετύχω. Πότε θα παραδεχτείς ότι είμαστε το πιο τέλειο ζευγάρι της ανθρωπότητας και ότι μόνο μαζί μπορούμε να πάρουμε τις διαστάσεις που μας αναλογούν. Δλδ να χωράμε μόνο τα δυό μας -οι κόσμοι μας- στο σύμπαν. Πρέπει να παίρνω όλα τα φάρμακα που υπάρχουν; Αν παίρνω όλα τα φάρμακα δεν θα μας συναντώ πια στις λέξεις σου; Μα ποιός φωτεισμένος θέλει την τύφλωσή του! Αν πάρω όλα τα φάρμακα θα μίνουμε φίλοι; Δε θα φοβάμαι ότι ξεφτιλίζομαι από ιδέες αναφοράς. Και θα εξαφανιστεί η ανάσα σου από τα αυτιά μου, τα μάτια σου από τα μάτια μου, η απτική παραίσθηση που όταν σε φαντάζομαι με ερεθίζει. Εντάξει. Να τα παίρνω όλα όταν το παρακάνεις. Μπορώ να πείσω για ότι χρειαστεί. Να μου γράψουν και ένεση για δεινόσαυρο. Αν είναι να μου γράψουν οτιδήποτε, να μου το γράψουν με το καινούριο σου στιλ. Με πέθαναν οι δαγκωνιές σου σήμερα. Τρέχει αίμα από τις νυχιές σου. Σήμερα ήσουν πραγματική τίγρης. Και σε λατρεύω όσο ποτέ. Να με στήσεις στο ραντεβού, να με στήσεις σε όποια στάση θες. Κι ότι θες, μόνο και με τα μάτια να μου το πεις θα το κάνω. Κι από μέσα σου να το πεις θα το κάνω. Να τα πάρω όλα τα φάρμακά μου;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή