Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Τηλεφώνησέ μου, είναι ανάγκη.

 

ΛΙΛΥ μου,

Πως είσαι; Θέλω να είσαι καλά και να κάνεις αυτά που σ’αρέσουν. Πρέπει να κάνουμε όσο μπορούμε αυτά που μας αρέσουν. Είναι ωραία και η πνευματική διαδρομή και οι υψηλοί στόχοι, οι προσδοκίες αλλά τα μικρά απλά πράγματα είναι που μας δίνουν την πραγματική τροφή. Όπως και η φιλία είναι η ανώτερη σχέση και θυμάμαι ότι την είχαμε καταφέρει κι εμείς κάποτε. Είναι μέρες που κορυφώνω μια κρίση και φοβάμαι μήπως εισέρχομαι σε μόνιμη κατάσταση. Η λίμπιντο είναι το κλειδί της ψυχολογίας, όλοι το ξέρουμε. Όπως κι εσύ ήξερες από την αρχή ότι έχω πάθει ερωτική ψύχωση μαζί σου που μπορούσα όμως καλά να ελέγχω και να της δίνω πλατωνική διέξοδο αφού πίστευα μέσα από βάσιμες πληροφορίες που είχαν έρθει στον εγκέφαλό μου από εσένα πως δεν σε ενδιαφέρω  σωματικά. Αυτές τις μέρες τα μάτια μου παίζουν πολύ και εκτός από της όμορφες ακουστικές παραισθήσεις που έχω συνήθως συνέλαβα τον εαυτό μου να βγάζω συναισθηματικές κραυγές την ένταση των οποίων δεν αισθάνομαι εγώ πραγματικά. Δηλαδή εγώ μπορεί να αισθάνομαι ότι απλά ξεφύσηξα λίγο παραπάνω ενώ οι άλλοι με ακούν να βγάζω κανονική κραυγή. Η αφασίες μου είναι πολύ συχνές επίσης. Όπως και η ερωτική διέγερση με απτική παραίσθηση. Πάω ντουγρού δηλαδή για βαριά αγωγή ή για υπερβολικό σεξ και επικίνδυνο ακτιβισμό.  Το δίλημμα είναι μεγάλο.  Σκέφτομαι τα παιδιά. Με τα παιδία καταφέρνω και είμαι ή νομίζω ότι δείχνω σχετικά εντάξει. Μπορώ να κρατάω μια κάποια αυτοσυγκέντρωση ακόμα, να δουλεύει η καρδία μου δυνατά, πιο δυνατά από το μυαλό αλλά χρειάζομαι περισσότερες ώρες δικές μου και περισσότερο χρόνο για να συγκεντρωθώ. Γι’ αυτό όταν μου μιλάνε συνήθως τους λέω, δώσ’ μου πέντε λεπτά κι έρχομαι γιατί χρειάζομαι όντως ασκήσεις αυτοελέγχου για να τα καταφέρω. Όπως χρειάζομαι και τον χρόνο μόνη μου για να αφεθώ έρμαιο στα συμπτώματά μου και να διαχειριστώ την λίμπιντο που με κατατρώει σε σενάρια παραγωγικής εκτόνωσής της. Σκέφτομαι τα παιδία και δεν θέλω να έχουν έναν γονιό σε καταστολή, νικημένο από τον κόσμο του. Μάλλον προτιμώ έναν γκέι ακτιβιστή γονιό. Και θέλω να κάνω μια προσπάθεια να μειώσω τα συμπτώματα, της ερωτικής ψύχωσης που έχω με σεξ. Το να αυτοτιμωρούμε απέχοντας από το σεξ για να αποδείξω πως είμαι δεινόσαυρος μάλλον ήταν ηλίθια και εγωιστική απόφαση. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν εμποδίζουν την διέγερσή μου, ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που μπορώ να διεγύρομαι σωματικά και σκέφτομαι να κάνω μια προσπάθεια να ισορροπήσω την λίμπιντό μου όπως το έχω κάνει τόσες φορές με σχετική επιτυχία. Την Παρασκευή έχω γιατρό και θα προτείνω αυτό. Αυτό βέβαια μου το λέει εδώ και κάτι μήνες ο γιατρός μου να το κάνω διαλέγοντας έναν άνθρωπο όμως, όπως μου έχει πει και για τα ηρεμιστικά. Ήθελα να είσαι εσύ αυτός ο άνθρωπος, να έχουμε μια δυνατή φιλία και μια όμορφη ερωτική σχέση. Προσπαθώ πολύ καιρό για αυτό. Με όλες μου τις δυνάμεις και όσες δυνάμεις είχα στις χημικές αποθήκες του εγκεφάλου μου. Πρέπει να κρατηθώ άλλες πόσες μέρες που θα βρεθώ εκεί να κάνω μια προσπάθεια να σε δω. Θα αποδεχτώ και θα ζητήσω ηρεμιστικά για αρχή και θα γεμίσω το πρόγραμμά μου. Ήδη το σαββατοκύριακο θα φιλοξενήσω φίλους και έχουμε κανονίσει πολλές δράσεις, συνέλευση και χίλια δύο σπουδαία πράγματα. Η ομάδα μας συνεχώς σημειώνει απίστευτες επιτυχίες και θα ήθελα να μπορώ να παίρνω όλη την χαρά από αυτό χωρίς ταυτόχρονα να λυπάμαι τόσο που δεν μπορώ να την μοιραστώ μαζί σου. Περιμένουν πολλά κείμενα από εμένα και συναντήσεις με σημαντικούς ανθρώπους. Βλέπω πως και η οθόνη μου κάνει κακό στο παίξιμο των ματιών, μπροστά από την οθόνη αυτό εμφανίζεται ως τικ. Γι’ αυτό θα την κλείσω για λίγο καιρό. Έτσι κι αλλιώς ψάχνοντάς σε συνέχεια είμαι στην ανασφάλεια και την ψύχωση που μου προκαλούν οι ιδέες αναφοράς και παρακολούθησης. Θα έχω το τηλέφωνο ανοιχτό μόνο για τηλεφωνήματα. Αν θες πάρε. Πιστεύω πως θα μου κάνει καλό να σε ακούσω. Φιλικά, ερωτικά, φιλικά κι ερωτικά θα ήταν το καλύτερο. Θα μου έδινε μια λογική στην ερωτική ψύχωση που έχω μαζί σου. Θα βρίσκαμε μαζί μια προοπτική λύσης με κάποιο οργανόγραμμα αν συμφωνήσουμε κάπως πως να συνδέσουμε τις ζωές μας. Αν δεν σε ενδιαφέρει θα καταλάβω. Αν το μίσος σου συνεχίζει να είναι μεγαλύτερο από την αγάπη πάλι θα καταλάβω και αν είναι έτσι θα πω πάλι χίλια συγνώμη για την ενόχληση και θα προσπαθήσω να προσπεράσω. Αν μ’ αγαπάς και με έχεις ερωτευτεί θα βρεθούμε.  Ότι είναι τέλος πάντων να γίνει από μεριάς σου ας γίνει. Απλά πρέπει να είναι κάτι πραγματικό χωρίς σκιές και κενά.

Σ’ αγαπώ πολύ και σε έχω ερωτευτεί τρελά. Δώσε μου μια αίσθηση αληθινή. Δώσ’ μου μια προοπτική για όλες τις αισθήσεις. Δώσε μου την φιλία σου πρώτα πρώτα. Την έχω μεγάλη ανάγκη, αληθινά, να μιλήσουμε σαν άντρας προς άντρα.

 

ALiTZiM               (6932863026)  



            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή