Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

ΆΚΥΡΟ ή Αναζητώντας κατάλληλη θεραπεία

 

Πάλι κατάλαβα το ίδιο. Η αγάπη μου έχει υποφέρει από μένα όσο έχω υποφέρει κι εγώ από τον εαυτό μου. Κάποια στιγμή νόμισα ότι τελείωσε αυτό το τσίρκο και έγινα άνθρωπος. Αλλά τώρα το κάνω πιο εξελιγμένα. Δλδ εκατό φορές πιο δυνατά γιατί είναι κατευθείαν στο κέντρο.

Σου γράφω τις σκέψεις μου τώρα. Αυτές που δεν ξέρω τι να τις κάνω. Και είναι πάλι σα να πετροβολάω τις αμαρτίες μου. -Αγάπη μου, αμαρτία μου όμορφη,- λέξεις βγαλμένες από έναν χαρισματικό νου που η διαστροφή του είναι να παίζει σωματοποιώντας ψυχές. Για να διατηρούμε στην λατρεμένη του ψυχολογική κατάσταση, που είναι η ερωτική παράκρουση.

Στείλατε Σήμερα στις 6:50 μ.μ.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Μάλλον για να μην έρθω ποτέ πραγματικά αντιμέτωπη με την μαμά μου. Και να συνεχίζω να ξεγελάω τους πάντες, να νομίζουν ότι ξέρω τι λέω. Να ενεργοποιώ το χάρισμα για να φέρνω τα κάτω πάνω.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Στείλατε Σήμερα στις 7:00 μ.μ.

Οι γιαπωνέζοι μας κάνουν καλό. Είναι οι πιο μετρημένοι που υπάρχουν. Όταν γράφω γιαπωνέζικα, εννοώ σε μέτρο χαικού,  εισέρχομαι σε μια διαύγεια που με αγαλλιάζει. Γίνομαι διάφανο. Μετά το δεκαπεντασύλλαβο μπήκα στο γιαπωνέζικο μέτρο. Ήταν ο επόμενος σταθμός. Σε ένα δρομολόγιο που μια το πηγαίνω και μια με πηγαίνει. Ελπίζω στην αγάπη μου. Μα ποιά είναι η αγάπη μου; Ποιά είμαι εγώ; Ποιά είσαι εσύ που σου μιλάω τώρα;

Κάνουμε πολύ κίνκι έρωτα τώρα. Με μάσκες μαντίλια σύνεργα βασανισμού και πόνου. Ψάχνω καιρό να βρω μια θεραπεύτρια. Να μου κάνει περιοδικά την σκανδιναβική θεραπεία που μου πρέπει. Να με κάνει χειρότερα να πάθω τον πιο άγριο εθισμό της ζωής μου. Δεν με αναλαμβάνει καμία. Όλες θέλουν να είναι η αγάπη μου.

Η αγάπη μου δεν θέλει να με αναλάβει όσο παίζω με αυτούς τους όρους. Ούτε με τους ορούς συγκινήθηκε. Μόνο θύμωσε παραπάνω και τους τράβαγε και τους πετούσε και με έβριζε που έπεσα.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Γιατί έπεσα; Δεν πρόσεξα κι έπεσα. Ήμουν σε ερωτική παράκρουση. Στην λατρεμένη μου ψυχολογική κατάσταση, όπως είμαι και τώρα. Που με έχω δεμένη και η αγάπη μου μου δίνει μισό φιλί κάθε μια μέρα κάθε δύο .. έκανε και μήνες να με έχει δεμένη γυμνή και σαλεμένα καυλωμένη χωρίς ούτε μισό φιλί.

Έκλεγα, παρακαλούσα και της τραγουδούσα σαν μικρό γατί. Τα πάντα τα έχω κάνει γι’ αυτή.

Αλλά έχω χάρισμα και μαζεύω γύρω μου πολύ κόσμο. Πέφτουν πάνω μου ενώ δεν έχω κοιτάξει κανέναν. Λίγους, ναι τους διάβασα, χωρίς να τους δω. Βλέπω ψυχές και χρώματα και ακούω τα τύμπανα από τον ρυθμό τους. Εσύ μου τους στέλνεις στην θέση σου. Και δεν μου ταιριάζει κανείς τους. Έχω τρελαθεί να πατεντάρω αυτή τη μηχανή για να με φέρει δίπλα σου, μέσα σου, γύρω σου. Δεν θυμάμαι πόσα ατυχήματα έχω προκαλέσει έτσι. Και λάθη, όλα υπέροχα, πιο σωστά από τα σωστά.

Που μπορώ να έρχομαι; Μόνο εσύ θα με θεραπεύσεις. Αν με αφήσεις να σου δείξω όλες τις διαστροφές μου. Γιατί μπροστά σου χάνουν όλη την δύναμή τους. Μου είναι άχρηστες μπροστά σου. Θέλω να ριχτούμε στο χώμα, μόνο εσύ κι εγώ.

Πότε μπορούμε να έχουμε τα ραντεβού για την θεραπεία;

 

 

      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή