Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

ΛΙΓΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΥ ΣΥΛΟΓΓΗ





ΤΑ ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ

Γκάζωσες να με λιώσεις
μα εγώ σε κορόιδεψα!
Σαν περιστέρι πέταξα
τελευταία στιγμή παρά κει.
Έτσι έγινε; ή
γκάζωσα να σε λιώσω κι εσύ
με κορόιδεψες
σαν περιστέρι πέταξες
στο χιλιοστό παρά κει.
Αλήθεια είναι, ναι
είμαστε περιστέρια
Ή μήπως δεν είμαστε;
Πιτσουνάκι μου..

ΒΟΥΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Το σ'αγαπώ σου μιά ταμπέλα νέον
Μες την ερημιά μου ολόφωτη
Μια νύχτα οι αναστεναγμοί μου όλοι
της έδωσαν και κατάλαβε
Καταιγίδα ήταν που την έσπασαν γαμώτο
Μετά φωτίζει όποτε της έρχεται
Όμως όπως όλοι ξέρουμε
ο Έρως είν' τυφλός
Στην περίπτωσή σου είναι και κωφάλαλος
Λοιπόν αν γίνουμε Ένα φτάνουμε
πάνω από 80% αναπηρία
Σκέψου το!
Ο Έρωτάς μας παίρνει μέρισμα, επιδόματα, δωρεάν είσοδο σε μουσεία
Μπορεί αν μη τι άλλο
να ζει αξιοπρεπώς.

Η ΚΟΥΚΚΙΔΑ

Πες πως ανακάτεψα την τράπουλα και κόβεις
Κόβεις δρόμο και φτάνεις εκεί που είμαι πια κουκκίδα
Μια κουκκίδα σ'έναν χάρτη από μιά πόλη κάπου κάποτε
Κι όπως μια μέρα συγυράει η μάνα σου
Τον βρίσκει άχρηστο και τον πετά.

Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Ο Μέγας Πυθαγόρας κάποτε υπολόγισε
το πλήθος των ψυχών και βρήκε
πως πριν η ψυχή του ανθρώπου κατοικήσει σε άνθρωπο
περί τα τρεις χιλιάδες χρόνια
ζει μέσα σε ζώα.
Ίσως λοιπόν γι' αυτό ο άνθρωπος
να δυσκολεύεται τόσο πολύ
να κάνει σκέψη ανθρώπου.
Τη μνήμη της ψυχής του ο άνθρωπος αν αγνοεί, αν στον αυτόματο έχει βάλει,
βλέπετε, οι πιθανότητες για μια σκέψη ανθωπινή, δίνονται αμελητέες.
Μα κάποιος εδώ
καλεί ένα γεράκι
-Μα τα Ιερά !-
κι αυτό έρχεται.
Τη μνήμη της ψυχής ξυπνώντας .


Ο ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ( σχήμα από τρία χαϊκού )

Βγάζω σπαθιά ενώ
παίζουν οι κούπες

Μα όσους άσσους
κι αν έχω για σένα να κάψω

Θα με σώζει τελευταία στιγμή
πάντα ο Μπαλαντέρ


ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ

Είδα τα στήθια σου για κύματα
Ήμουν δελφίνι που βουτούσα κι έσκιζα τα νερά

Δίπλωσα τη βουτιά μηχανικά
και την έσπρωξα πάλι στην τσέπη
Όλο το ζουμί της Ιστορίας κύλησε
ως την πτέρνα
και με περόνιασε

Ήταν μάλλον το μούδιασμα απ' την ακινησία
Όμως για ακόμα μιά στιγμή
ήμουν ένας καταρράκτης από γύρη
που τελειώνει στη ρίζα
της γλώσσας του λουλουδιού.

Τότε σε ρώτησα  αν έχεις κάνει
το τεστ ενσυναίσθησης.
Έχω αγωνία να δω 

πόσο σε βγάζει.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ


Δύο όψεις σε ένα συναίσθημα
μας κάνουν
Δύο αισθήματα σε μιαν όψη.



( foto by me, art my portrait by my Frick )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή