Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

ανέκδοτα για την περίπτωσή μας


Είναι ο Κωστίκας και ο Γιωρίκας και ανοίγουν ένα χασάπικο.
Εκεί που τα έχουν ετοιμάσει όλα λέει ο Κωστίκας:
ρε Γιωρίκα δε βγαίνεις έξω να μπεις να κάνεις τον πελάτη να δούμε τι κάναμε
Μπαίνει ο Γιωρίκας μέσα και λέει:
μάστορα πιάσε δυό μπύρες
ρε του λέει ο Κωστίκας τι μπύρες ρε χασάπικο έχουμε
Πω πω του λέει ο Γιωρίκας μπερδεύτηκα πάω ξανά
Μπαίνει πάλι μέσα και του λέει:
Μάστορα πιάσε πέντε μπύρες με φυστίκια
Ρε του λέει τι έκανες πάλι, χασάπικο λέμε έχουμε ανοίξει, να μου ζητήσεις καμιά σπαλομπριζόλα καμιά συκοταριά.
Άστο του λέει, κάτσε εσύ μέσα να πάω εγώ να κάνω τον πελάτη
Μπαίνει μέσα ο Κωστίκας τώρα και του λέει:
Θέλω 20 κιλά παϊδάκια
και γυρίζει ο Γιωρίκας και τι του λέει:
Τα μπουκάλια τα έφερες;

Είναι ένας αναρριχητής ορειβάτης κι εκεί που είναι δεμένος και ανεβαίνει τον γκρεμό με το σφυράκι του κάτι γίνετε ξαφνικά και του λύνονται τα σχοινιά και μένει στον αέρα μόνο με το σφυράκι καρφωμένο στον βράχο. Παθαίνει πλάκα και αρχίζει να φωνάζει:
Μ' ακούει κανείς;
Μ' ακούει κανείς;
Μ' ακούει κανείς;
μετά από κάποια ώρα ακούει μια φωνή που του λέει:
Μη φοβάσαι είμαι ο θεός, ή σε μένα θα ταχθείς ή θα έρθεις στην ευλογία της αγκαλιάς μου, τέκνο μου μη φοβάσαι σε ακούει ο θεός τώρα
Κοιτάει δεξιά αριστερά ο αναρριχητής και αρχίζει να φωνάζει πιο δυνατά:
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;
Μ' ακούει κανας άλλος;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή