Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Άσε με να σε λέω Θεέ Μου

Θεέ Μου! πόσα βασανιστήρια έχω αντέξει για Σένα!
Μη σταματήσεις ποτέ να με δοκιμάζεις,
σε όλες μου τις ζωές, τις εκφάνσεις να με δοκιμάζεις!
Ώσπου να χτίσω τον οίκο Σου και ανατολικά Του να θαφτώ.
Όταν τη σκέψη μου συγκεντρώνω, την καρδιά μου, το είναι μου όλο σε Σένα
ξέρω ότι μ'ακούς.
Γιατί έφυγε το σκυλί; Κάνε το σκυλί να γυρίσει.
Ότι είχε συνέλθει και πάχαινε και γυάλιζε η τρίχα της στα χάδια μου
και χάδια θα της δώσω πολλά πιο πολλά.
Κάν το μόνο να γυρίσει σε μένα και στο παιδί της.
Θεέ Μου κάθε φορά που με αφήνεις γίνονται γύρω μου ατυχήματα, εγκλήματα πρωτοφανή.
Η ενέργεια γύρω μου γίνεται τραγική.
Το θέλημά Σου θέλω μόνο.
Πάρε τα δάκρυά μου και κάνε στη σπασμένη καρδιά μου να φυτρώσει ένα ρόδο που
να γεμίσει τη χαραγματιά.
Κι εγώ δε θα ξαναγαπήσω ξένα χαρτιά.
Καθάρισε το μυαλό μου Θεέ Μου και δείξε μου τον δρόμο
και δείξε μου τι είναι για μένα.
Πάρε την αγάπη που έχω Θεέ Μου και δώσε την εκεί που αγαπώ
Κι αν δεν κάνει να αγαπώ εκεί Θεέ Μου στείλε τη στους αγγέλους Σου του έρωτα να γεμίσουν τους ερωτευμένους όλου του κόσμου χαρά
κι άσε με μόνη αλλά κάπου φωτεινά
Ας γίνει ο σταυρός μου ταμπέλα σε σταυροδρόμι
κι ας είσαι Εσύ είσαι όλοι οι δρόμοι
κι ας είσαι και μέσα Μου και τόσο μακριά
Θεέ Μου μόνο Εσένα έχω, Εσένα και τα παιδιά.

1 σχόλιο:

Σιωπή