Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Ξύπνημα Απογευματινό


Θυμήσου, ήθελα πάντοτε τον κόσμο μας να αλλάξω
Μα βρέθηκα απογεύματα πρός βράδια να ξυπνώ
απ΄του περιθωρίου τις στοές αλήθειες να ζητάω
Σα να μη θέλω ή να μπορώ τις μέρες μας να ζω

Αγαπηθήκαμε, είπαν τελιώνει, το σώμα γίνεται αγκάθι
Πέη ατροφικά στης μάνας τους τα αιδία στήνουν χορό
κι ήταν του Φαραώ οι πληγές και του Χριστού τα πάθη
Λάθη, άρτος και θέαμα πάνω απ’ της Αγάπης τη σωρό

Δεν θα σας πω πως δα με απόκαμε η προσπάθεια,
τη θέα κυνηγώ, ή μ'ένα ''ρο'' μπορώ να ξεχασθώ
Να ονειρεύομαι πως η αλήθεια είναι η παράνοια
Και σαν ξυπνήσω θα βρεθώ στον πιο γλυκό βυθό

μα στην επιστροφή απ’τα άπατα έρχεται η διαύγεια
Μελαγχολώ, κρύβομαι πίσω απ’ του δάκτυλου τη μοίρα
ταξίδια τότε σκαρώνω ως την Μπούρμα ή τη Μπατάβια
κι αναρωτιέμαι στη σιωπή σωστά τη ρότα μου αν πήρα.

(art P.Picasso)

21 σχόλια:

  1. ωραίο ποίημα, απογευματινό, σήμερα, που για όλους είναι χθές.
    ..σκέφτομαι να το βάλω στα λατρεμένα μου, είναι καλό? τι λές?

    ρήμες ερήμιν ρήμες
    έδωσες πήρες..

    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ καλό. Και πόσο μου αρέσει το συγκεκριμένο τραγούδι.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Jacki,καλά?
    .. θα με τρελάνεις!!!
    ποιό τραγούδι λές????
    διάβαστο άλλη μια , το συμάζεψα πάλι λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μπαλαμό λέω το τραγούδι...
    Το ποίημα μου άρεσε και πριν. Και τώρα είναι υπέροχο.
    :)
    Ελπίζω να διευκρίνησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λέω κι εγώ.. μελωποιήθηκα επιτέλους!!!!!!!!
    ;oPPPPPPPPPPPPPPP
    xooox
    ναι, ωραίο τραγούδι και με εκφράζει πολύ.
    φιλιά, εσύ τι κανεις?
    είσαι ένα μυστήριοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό το ποίημά σου, Πανδιώνη!..

    Και νομίζω ότι πήρες σωστά τη ρότα σου...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λιτσα άναρχη φίλη χαίρομαι που σου άρεσε, είχα καιρό να γράψω τετράστοιχα, αν και είναι αυτά που μαρέσουν περισότερο να σκαρώνω αφού παίζω μουσική και με ολοκληρώνουν ώρες ώρες..
    μα πές μου λίγο αν θές να με φωτίσουν οι φλώγες σου, τι σε κάνει να πιστεύεις πως βαδίζω σωστά? πες μου γιατι συνεχώς το αμφισβητώ, και ψάχνομαι για το καλύτερο.

    φιλιά
    περιμένω με αγωνία απάντηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου...

    μέσα απ' τη γραφή σου ξεπηδάει μια αυθορμησία που σπάνια συναντάς στους ανθρώπους. Μια καθαρή και ειλικρινής ψυχή που με συγκινεί αφάνταστα, γιατί λείπει πλέον κι απ' τα μικρά παιδιά. Είναι φυσικό να ξυπνάς, όπως λες, απ' του περιθωρίου τις στοές και να ζητάς αλήθειες. Ποιός θα στις πει τις αλήθειες; Είναι φυσικό να μη θέλεις ή να μην μπορείς τις μέρες μας να ζεις...

    Κοριτσάκι,(συγνώμη που σε αποκαλώ έτσι, είναι από εκτίμηση γι' αυτό που είσαι), μ' αρέσεις έτσι πολύ. Πρέπει να είσαι πολύ δυνατή για να μπορέσεις να τα βγάλεις πέρα, με τέτοια αλήθεια που κουβαλάς...Και σίγουρα θα νιώθεις μόνη. Όμως να είσαι υπερήφανη για τον εαυτό σου.

    Σε φιλώ με αγάπη πολύ!...
    Λίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μόνο που σώζει μέσα στο χρόνο είναι η δημιουργία. Μην το χάσεις θα σε χάσεις.


    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ένα ρο μωρό
    σαν αγκαλιά
    αγκαλιά

    θάλασσά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πανέμορφα λόγια αγαπημένη μου

    "βρισκόταν λοιπόν ο κάκτος δίπλα σ'αυτή την εκκλησιά κι εγώ δεν έβλεπα την ομορφιά του
    φυτρώναν μαργαρίτες κατακίτρινες γύρω απ'την πόλη
    και για μένα δεν ήταν χρώματα
    έτσι απαλά σερνόντουσαν τα σαλιγκάρια με το απόβροχο μοσχοβολούσε το χώμα
    και δεν ήταν ήχοι για μένα ούτε οσμές
    μαρμαρυγούσαν οι νύχτες,οι μέρες καταύγαζαν κι εγώ κοιμόμουν δίχως όνειρα ξυπνούσα δίχως προσδοκία
    ώσπου ήρθε στην πρώτη παρουσία του
    μεσσίας μη αναμενόμενος
    και πρόσταξε να ανεγερθώ και να μεθύσω"

    σ'αγαπώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ouoaaao!!!!!!!!
    τι χαρά!!!!!!!
    όλοι οι αγαπημένοι μου εδώ!!!!!
    λατρεμένοι μου φίλοι ..κι εχθές κομμάτια(σας είπα!! παίζω dj κάτι ώρες στο μόνο ξενυχτάδικο εδώ και κοιμάμαι το χάραμα) και δεν μπήκα στο νετ, μα έγραψα ξημερώματα κάτι και σκεφτόμουν να το αφιερώσω στους άνθρωπους μπλόγκερς που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω απο κοντά μετά απο το πνευματικό δέσημο εδω μέσα..
    και θα είστε φίλοι στην ζωή.
    τι ωραία!!!!!!!
    μόνο ο Κώστας πάτρα λέιπει αλλά θα μου έρθει απο τον κούκο είπε το weekend.
    Κωστή, σε λίγες μερούλες ανεβαίνω πάλι αθήνα και ονειρεύομαι μήνες όπως ξέρεις τον Βόλο, πάρε τηλ να μου πείς πότε σε βολεύει να σου έρθω... ακούς?? έρχομαι, κι αν δε μου πείς θα έρθω να την στείσω έξω απο το γραφείο σου!!!
    ;oPPPPPPPPPPPPPP
    Aura, θα είσαι Πάτρα μεσοβδόμαδα να αναίβουμε μαζί πάνω???θα σκάσω πάτρα αν έρθει ο κώστας απο δώ μαζί τους την Κυριακή βράδυ και μετά L.A. λεκανοπαίδιο Αττικής!!!
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPP
    Φαίδρα Φίς, το ταξίδι μου για την πόλη αναβλήθηκε για τέλος του μήνα κι έτσι δεν θα μου την σκάσεις αυτή τη φορά, θα μου πείς τα μυστικά της πόλης απο κοντά.οκ???
    θα σε πρίξω στα τηλέφωνα αν πάς να μου ξεφύγεις, ξέρεις είναι η ειδικότης μου, μόνο μη μου πεις οτι θα μου φέρεις τους μπάτσους..χοχο
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    Λίτσα, με τονώνεις και με δυναμώνεις, νίωθω μόνη πολλές φορές στις σκέψεις μου μόνο, γιατι πάντα είχα πολλόυς ανθρώπους γύρω μου και όταν χριάστηκα ή κινδύνεψα και νιώθω την αγάπη, όπως και το μίσος, πολλοί φίλοι και πολλοί εχθροί, αφού την λέω χύμα. τι θα γίνει, εσένα πότε θα σε γνωρίσουμε??
    ή δεν κάνεις τέτοια??!!!
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    Jacki, εσύ αποτι έχω καταλάβει πρέπει να είσαι σε άλλη χώρα ε??
    θα με φιλοξενύσεις??
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    φιλιά σε όλους
    το μόνο ωραίο που μπορούν να έχουν οι κανόνες είναι οι εξεραίσεις τους
    !!!!!!!!!!!!
    ;oPPPPPPPPPPPP

    LOVE U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι η σιωπή θα σου απαντήσει

    αν τη σωστή ρότα ακολουθείς

    Εμπιστεύσου την...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. anima, έτσι πιστεύω κι εγώ, θα το αισθανθώ δηλαδή..

    ..εσένα κάπου στο Γκάζι μυρίζομαι πως θα σε πετύχω, τι λες?
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPP





    είναι η μέρα που θα ήθελα να σας ζήσω!!
    ;oPPPPPPPPPPPPPP

    ελπί Ζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα σε απογοητεύσω αλλά ζω Ελλάδα :)
    Δε μένω σε άλλη χώρα. Αλλά όποτε θες σε φιλοξενώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λάθος ρότες αναρωτιέμαι αν υπάρχουν...Πολύ ωραίο,ατόφιο,λέξεις ξυράφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή