Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

 

Άνθρωπο της προκοπής δεν δύναται να βρεις στις θέσεις και στα πόστα. Σε αυτά προκρίνονται οι ανάπηροι κυρίως στο μυαλό για να ελέγχονται ασφαλώς και να είναι χειρισημοι αναλόγως. Το περίεργο είναι πως αυτό δεν συμβαίνει μόνο στις δουλειές αλλά και στις καρδιές. Μα δεν γνωρίζω αν συμβαίνει για τον ίδιο λόγο ή μπορεί γιατί ο έρωτας είναι η αγάπη των ελαττωμάτων κι ίσως να είναι ας πούμε η καλή πλευρά του ίδιου νομίσματος. Φαίνεται όμως σαν ο έρωτας να είναι να αγαπάς ελαττώματα. Ρωτήστε τους ερωτευμένους να σας πουν. Όχι αυτούς που θαύμασαν και πόθησαν από θαυμασμό κάποιον ούτε αυτούς που κοίταξαν τον ποθητό όπως κοιτάζουμε σε μια βιτρίνα κάτι που θέλουμε να αποκτήσουμε για γούστο ή για ανάγκη. Ρωτήστε τους πραγματικούς ερωτευμένους να σας πουν. Θα σας πουν πως αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν καν του γούστου μου, πως είχε πάνω του και μέσα του ότι αποστρεφόμουν απέφευγα φοβόμουν. Κι όμως μου δημιούργησε μια έλξη πέρα απο την λογική και τις δυνάμεις μου. Κάπως έτσι θα σας το πουν όσοι έχουν καταφέρει κάπως να το αποκρυσταλωσουν και να το περιγράψουν. Άνθρωπο να βρεις να μετράει σωστά μέχρι το δέκα και να έχει πιάσει θέση είναι απίθανο. Όλοι οι ανάπηροι έχουν τα πόστα. Όχι τόσο στο σώμα αλλά κυρίως στο μυαλό.

Βέβαια αυτό που βλέπω εγώ για ελάττωμα ένας άλλος μπορεί να το βλέπει για προτέρημα και να μην μπορεί να το ερωτευτεί αλλά να το προτιμήσει πχ για μια δουλειά του ή να το θαυμάσει και να το ποθήσει από γούστο ή κι ανάγκη.

Μετά το χουνέρι που έφαγα δεν είναι τα πράγματα ίδια. Κατά κάποιον τρόπο έγινε αυτό κάτι σαν το υπόμνημα του χάρτη που μου έδωσε την κλίμακα 10:1 κι έκανα βάση αυτού μια γενική διαίρεση και μικρινανε πολύ τα πράγματα ως προς την πραγματική τους θέαση ένταση και διάσταση. Σκέφτηκα. Ένας "καλός" άνθρωπος συνήθως λέει λιγότερο για να μην στεναχωρήσει τους γύρω του να μην τους αναστατώσει. Ένας "κακός" λέει παραπάνω για να τον συνδράμουν παραπάνω κτλ. Κι ένας γιν γιαν ισορροπημένος τα λέει όπως είναι κι αυτό είναι το σωστότερο για όλους. Το σίγουρο είναι ότι ούτε ο "καλός" αλλά ούτε ο "κακός" κάνουν για συνοδηγός γιατί θα σε πετάξουν έξω από τον δρόμο και μπορεί να σκοτωθείτε. Κι εγώ που θέλω να ταξιδέψω και να μην μείνω αταξιδευτη στεναχωρήθηκα πολύ με αυτά τα δεδομένα γιατί δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε μαζί και να κάνουμε όλα αυτά τα σοβαρά που ονειρεύομαι με την αγάπη μου. Και για πολλοστή φορά είδα πως δεν είναι σοβαρή και θα είχαμε πολλά προβλήματα με δράκους και τέρατα. Κι εγώ είμαι επιστήμονας και δεν μπορώ και δεν σηκώνω τέτοιες πλάκες όταν πρόκειται για υγεία οδήγηση εφαρμογή κτλ. Άλλο να πάθεις ένα ατύχημα από λάθος από μπλοκάρισμα εγκεφάλου ξέρω κι εγώ κι άλλο να είσαι σε ψυχωσικό και να βλέπει δράκους και τέρατα και να μην έχεις συνείδηση ότι είναι επεισόδιο, αυτά είναι πολύ επικίνδυνα πράγματα και το πιο ανησυχητικό είναι να έχεις ανθρώπους γύρω σου και να σε αφήνουν έτσι και να μην σε νοιάζουνται να σου πούνε κάτι ότι έχεις ξεφύγει και δημόσια. Τελικά, είναι ο βραχίονας σου ολικά καμμένος και όλα σου τα δάκτυλα και το σώμα ή ήταν ψυχωτικό επεισόδιο και το έβλεπες έτσι ενώ είναι μόνο ο καρπός σου και αυτή η περιοχή του καρπού και γύρω του και λαυροκαηκες και λίγο γενικά ελαφρώς; Ότι είναι σοβαρά μόνο ο καρπός, τέλος πάντων; Και το σοβαρότερο όλων είναι το ψυχωσικό που έπαθες και πώς αντιμετωπίζεται και αν μπορείς να έχεις συνείδηση μέσα σε αυτό για να προστατεύεσαι κι εσύ και οι γύρω σου από παρεξηγήσεις και η δημόσια εικόνα σου βεβαίως αν σε νοιάζει που πιστεύω πως σε ενδιαφέρει. Πάντως έχεις βραχίωνα και δάκτυλα έτσι δεν είναι και χέρι; Είναι κι αυτό πολύ σημαντικό αλλά ακόμη πιο σημαντικό είναι το μυαλό και η συνείδηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή