Κυριακή 18 Αυγούστου 2024

Παύσατε πυρ τώρα που συναντιούνται δυο αιώνες

 

Συλλαμβάνεσαι απόψε να αγνοείς αυτά που λέω και να παίζεις επικίνδυνα.. ψηλά τα χέρια θέλω πίσω την καρδιά μου

Έλα κρυφά έλα λαθραία αυτή τη νύχτα που τρελά ακροβατώ

Δως μου το ρίγος το παλιό κι ας τα καμώματα κι αν είμαι λίγος θα χαθώ τα ξημερώματα

Με ένα χορό με την ψυχή βασανιστήριο με ένα χορό του παραδείσου εισητήριο πάνω θεός κάτω εγώ και του μιλάω με μια βροχή χειροκροτάει που σ' αγαπάω

Ζηλεύω τις στάλες τις βροχής που πάνω σου στάζουν ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω 

Αγάπη μου άξιον εστι στης μοναξιάς την κουπαστή

Πως να γλυτώσει μάτια μου ο ένας από τον άλλο

Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ

Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω τα καλοκαίρια πες μου πως μπορώ μονάχος μου να ζήσω

Μα τι όνειρα θα κανες αν δεν ήμουν στο πλαι σου μα τι όνειρα θα έκανες σε έναν κόσμο που δεν σε λυπάται


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή