Κυριακή 18 Αυγούστου 2024

Χρέωσέ τα στο 13 στο 16 και το 22

 

Αλλά και πως είναι δυνατόν να αγαπάς με αυτά τα μούτρα. 

Πως είναι δυνατόν να περιμένει κανείς αγάπη από τέτοια μούτρα..

Και μου τα χρεώνεις κι όλας. Μη μου τα χρεώνεις αυτά εμένα.

Εγώ τέτοια μούτρα δε τα γαμάω πάντως. Προτιμώ να τον κόψω. Να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο.

Γι' αυτό λέω ότι σε έχει απαγάγει ο ψυχίατρος του Στάλιν να σε αφήνει να μαζεύεις όλους τους ανώμαλους να σου λένε τί ωραία που είσαι με τέτοια μούτρα να τους μαζέψει να τους στείλει στα γκουλαγκ να καθαρίσει η κοινωνία. Εγώ που δεν τον συμπαθώ καθόλου τον Στάλιν.

Κοίτα να φτιάξεις τα μούτρα σου αγάπη μου γιατί κινδυνεύεις με τόσους ανώμαλους και διεστραμένους που τα γουστάρουνε έτσι. Είναι πρόβλημα. Πιστεύω να το βλέπεις.

Έφτασα δίπλα στον θάνατο πάλι για να μπορέσω να σου πω αυτά τα πράγματα. 

Αν δεν βλέπεις ενδιαφέρον κι αγάπη στα λόγια μου .. να πας να γαμηθείς  Χαχ! Έτσι! Ρομαντικά και κυριλέ που σ' αρέσει μωρό μου, με όλους τους δίέστράμένους εκεί πέρα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή