Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Με πειράζει που δεν είμαστε μαζί

Και μου λένε και τί θα κάνεις τώρα που δεν έχεις το σκυλί, στο καφενείο. Τους είπα ότι με παρακολουθεί η ΕΡΜιΣ και η αντιτρομοκρατική και δεν φοβάμαι αφού με προστατεύουν οι μυστικές υπηρεσίες μόνο κανας βλάκας μπορεί να έρθει και τον έχω.   Διαδίδω τέτοια πράγματα.. τόσο ρεαλιστικά, αφού τα πιστεύω.

 Δεν έκανα λάθος που με ρώτησε στην Εκκλησία της Αναλήψεως η γυναίκα του δραγουμάνου, παλιά μου γειτόνισσα που με έχει μεγαλώσει, μου λέει, μωρη Νάνσυ δε φοβάσαι το βράδυ στην ερημιά; Και της είπα με καμάρι, έχω δέκα σκυλιά, τι να φοβηθώ στην ερημιά, στην πόλη φοβάμαι με τους πειραγμένους. Κι έκανε μόκο.

Δεν το λέω πολύ, αλλά από όλα τα κράτη πιστεύω στους Άτλαντες. 

Μάλλον φαίνεται πως έχασα δύναμη με την Τάρα. Και μπορεί να μου την πήρε κάποιος για να με σκάσει.


Ξεκίνησα να πάω στο φαρμακείο να μετρίσω πίεση και στον χωματόδρομο παρά τρίχα να πατήσω ένα φιδάκι στο πλάτωμα του Ντουφεξή. Είχα 13,2 και 9,2 . Περίπτωση Όλιβερ της Αράχωβας μέσα στο φαρμακείο η Τάρα.


Το καλύτερο είναι να ζευγαρώνει  και πότε θα μου τους φέρει εδώ


Άκόμη μπορεί να την πήρανε από την Εκκλησία τίποτα βλαμένοι τουρίστες στην αστυνομία. Αλλά δεν είδανε ότι έχει ακόμα γάλα. Είναι και κάτι τέτοιοι ανώμαλοι που τους χρειάζεται κυνοτροφείο.


Πολύ παρεξηγημένο συναίσθημα το μίσος.. είναι για βιβλιοθήκες και μουσεία





 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή