Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

Θα μπορούσαμε να περνάγαμε λίγες μέρες μόνο για μας

 

Αγάπη μου είμαι στην Ελαία. Έχω ξαπλώσει έξω και βλέπω τα αστέρια. Σήμερα το ηλιοβασίλεμα ήρθα. Αφού επισκεύασα δυο ποδήλατα και πότισα τον ελαιώνα. Έφαγα τις πέτσες σε δυο μου δάχτηλα στο αριστερό χέρι μάλλον εκεί που έσφιγγα τις βίδες. Δεν είμαι καλά αλλά είμαι καλύτερα. Χάρηκα την διαδρομή με το μηχανάκι. Ονειρευόμουν πως οδηγούσα την τίγρη μαζί σου και πως με είχες αγκαλιά. Και τώρα θέλω να ονειρευτώ αγκαλιά. Είμαι σε ένα πεύκο σε ένα ράτζο που είχα φέρει από την προηγούμενη φορά και έχω βάλει μια ομπρέλα θαλάσσης και ένα μονωτικό κουβερτάκι πάνω από τα σκεπάσματα για την υγρασία. Ακούγεται η Θαλασσα, είναι ωραια. Μίλησα πολύ με την θάλασσα σήμερα. Της έριξα και το κρέας μου για την  Τάρα. Μου συμπαραστέκονται φίλοι. Η κοσμοθεωρία μου είναι σε κρίση. Εσύ τί κάνεις; Περνάς καλά;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή