Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

ΛΑϊΚΑ και ΠΟΝΟΣ

 

Θέλω παραγωγικό θυμό. Δεν είναι τώρα να βγαίνω να παίρνω μπάλα τα καφενεία για να ξεχαστώ ενώ δεν γίνεται να ξεχαστώ κι έχω του κόσμου τις δουλειές κι έχω παραλύσει πάλι σήμερα. Βλέπεις πως αυτό είναι ένα κόκκινο πανί που θα το ευγνωμονώ όμως για πάντα που μου άνοιξε κάπως τα μάτια. Αν δεν το είχες κάνει τίποτε δεν θα είχε μετακινηθεί. Φτάνω να ευγνωμονώ για αυτήν την αδικία. Κι ας μην μετακινήθηκε τίποτε στην ουσία. Μου άδειασε την ζωή μου από όλο αυτό το σκυλολόι. Δεν θα ζητήσω τα ρέστα. Δεν μου αρέσει να κλαίω πάνω από το χυμένο γάλα. Καλή είναι κι αυτή η μετάβαση έτσι σκέτη. Αρκεί να πω ότι απλά ήθελες μια αποκατάσταση, ένα γενικό φορμάτ που τα πέταξες όλα κι όλους σε ένα βιβλίο να κλείσεις τα κουτιά σου για πάντα. Αυτό είναι και το πιο λογικό. Ή να τα δώσεις όλα σε αυτόν τον μαλάκα να κλείσεις με αυτό. Με έμενα ή με όποιον άλλο μαλάκα που ήθελες να τελειώνεις με αυτόν. Ευτυχώς που δεν υπάρχει το όνομά μου πουθενά γιατί θα ένιωθα την μεγαλύτερη ξεφτίλα να μου γράφουν ερωτικά πράγματα και να είναι άλλα τόσα πρόσωπα εκεί μέσα. Ναι μπορεί να συμβαίνει έτσι γενικά ας μην το παραδεχόμαστε, όπως το λέει και το τραγούδι όλες μου οι αγάπες έχουν γίνει μια, αλλά εμένα δε μου αρέσει νιώθω χάλια να μοιράζομαι τον έρωτά μου κι αν συμβαίνει δεν θέλω να ξέρω καλύτερα να πάρω μπάλα τα καφενεία και να είμαι σόλο. Και να τραγουδάω γιατί όλες είσαστε ίδιες και θέ μου την δεύτερη φορά. Να μπορέσω να ξεσκλαβωθώ και να δίνομαι έτσι σε όποιον το θέλει πραγματικά τρελά πολύ επι τόπου ή να βρω έναν μέντορα που να σέβομαι και να του δίνομαι από αγάπη και μόνο επειδή ο έρωτας είναι νερά στην βάρκα μας και καλά κάνεις και κοιτάς την καριέρα σου εσύ. Να σε έπιανα στα χέρια μου μόνο να έβλεπες τι έχω πάθει. Να έβλεπα κι εγώ δηλαδή. Που δεν μπορώ να καταλάβω από τι ανατροφοδοτείται αυτή η κατάσταση. Που μιλάς όλο για κάποιον άντρα και δεν κολλάω πουθενά αλλά βλέπω τον εαυτό μου εκεί μέσα τόσο καθαρά σε μια μεταμόρφωση που δεν έχω ζήσει κι ούτε θα ζήσω γιατί ξέρω πως συμβαίνει με τα γραπτά. Γαμώ την καταδίκη μου δεν θέλω να γράψω τίποτε φανταστικό ούτε το παρελθόν με καλύπτει. Μόνο καταγραφές όσο γίνεται. Θέλω να σου στέκομαι, να σου δίνω αγάπη από όποια θέση και αν με έχεις βάλει. Από τον ομαδικό τάφο δλδ. Δεν μου πάει να απελπίζομαι. Σε θέλω. Θέλω μια ώριμη υπερσεξουαλική κυρία να την ξετινάξω να της πιώ το αίμα να την κάνω να βελάξει. Να έρχομαι και να φεύγω. Μέχρι να θελήσει εκείνη να μείνει μαζί μου. Να την κάνω Θεά και να γαυγίζω σα σκύλος σε όποιον την πλησιάζει. Να έχει το χάρισμα να με ταράζει και να είμαστε χαρτόμουτρα στη σχέση μας να κάνουμε ταξίδια και να με αφήνει να είμαι άντρας στις εξηγήσεις μου και να είναι κι αυτή έτσι αλλά να είναι και πολύ γυναίκα στον τρόπο της και στον έρωτα και πολύ άντρας ταυτόχρονα. Άκου δεν θέλω να πάμε για μια φορά κάπου. Τα άστρα λένε πως καίει ο έρωτάς σου και θα καταστραφώ. Άρα καλά κάνεις και με αποφεύγεις και σε ευχαριστώ που δίστασες αν έγινε έτσι. Ή μήπως θα ήταν καλύτερα; Να ξέρουμε τι μας γίνεται ρε παιδάκι μου. Αυτό ζητώ. Και θέλω το υλικό για την μνήμη μου. Για να πατήσω. Σου είναι τόσο δύσκολο να με συμπονέσεις πάνω σε αυτό; Μόνο την καριέρα σου κοιτάς; Σου πέφτω λίγη; Είσαι όντως άλλού; Συνάντησέ με και πες το μου κατάμουτρα όχι άλλα μου λεν τα μάτια σου και άλλα η καρδιά σου. Πες το μου κατάμουτρα ότι σου αρέσει το πέος, να σε ρωτήσω κι εγώ, να το παίρνεις ή να το δίνεις. Να μου απαντήσεις κι εσύ πάνω σε αυτό να τελειώνουμε. Γιατί μου βάζεις αμφιβολίες πάνω σε αυτό; Η φυσική τάση σου είναι το μόνο που μπορεί να με ξεκολλήσει ή να με κολλήσει. Δεν θα έβαζα τον εαυτό μου ποτέ σε δοκιμασία με κάποιον που δεν έχει φυσική τάση σύμφωνη με το σώμα μου. Σε παρακαλώ δλδ βοήθησέ με. Μένω ερωτικά αδρανής γιατί βασανίζομαι πάνω σε αυτό το ερώτημα, αν θα μπορούσα ποτέ να σε κάνω ευτυχισμένη. Και μου στοιχίζει γιατί έχω έρθει σε αυτή την Γη για να κάνω κάποιον ευτυχισμένο. Γιατί αυτός είναι ο τρόπος να γίνομαι ευτυχισμένη. Κι έχω πολύ ψηλά τον πήχη της ευτυχίας. Και είμαι ερωτευμένη. Αν δεν γίνεται θα το σεβαστώ και θα ρίξω σε άλλους τομείς το βάρος μου και με αποφασιστικότητα ο  χρόνος θα με γιατρέψει. Και θα μπορέσουμε να έχουμε μια φιλία να μην στερούμαστε τις χαρές της αγάπης μας και της όποιας επαφής τέλος πάντων. Γιατί θέλω να σε νιώθω δίπλα μου και σε ευγνωμονώ ακόμα και για αυτή την μαλακία και τα φτυσίματα και την ανηφόρα και την φόρα και τα βήματα προς τα έξω που έκανα τα μεγάλα βήματα που πλουτίζουν τον βίο μου και την προσωπικότητά μου και το έργο που γέννησα και τις γνωριμίες που έκανα και τα λάθη που έκανα ψάχνοντας εσένα. Να έρθεις για ένα απλό φιλί και λίγη ζεστασιά και στοργή και χαρά. Δε ζητάω χάρη. Τα πράγματα στην θέση τους θέλω.  Βάλε με στην θέση μου. Μισώ την ανασφάλεια που μου προκαλείς μου πατάς τον κάλο να μην ξέρω αν με θέλησες ποτέ σου, αν με αγάπησες ποτέ σου. Αν δέθηκες με κάτι δικό μου ποτέ σου πέρα από πέντε στίχους και εκφράσεις που τα έκανες δικά σου και τα είδα που έδωσες αλλού.  Γιατί χρονοτριβούμε; Φταίει το κάρμα; Είμαι εκτός θέματος; Βοήθησέ με αν το θες. Με προστατεύουν αρχαία πνεύματα και το πιο πιθανό είναι πως θα στο ανταποδώσουν. Η ψυχή μου μπορεί και μπαίνει σε αρμονία, μπορώ και μιλάω με τα στοιχειά και τα αγρίμια ακούνε την μουσική μου. Γιατί δεν μπορώ να μιλήσω με εσένα; Τι φταίει να το διορθώσω. ‘Η να τα παρατήσω. Ψυχή μου.. θέλω μόνο να βρούμε την ερωτική ευτυχία. Δεν υπάρχει; Ας βρούμε την αγάπη τότε. Αυτή σίγουρα υπάρχει. Έρωτά μου όλα ή τίποτα. Τον μισώ τον μαλακά αλλά αν τον θες σιγά σιγά θα τον αγαπήσω κι αυτόν. Αφού με καταδίκασες στον ομαδικό τάφο μαζί του τί επιλογές έχω.. εφτά ζωές στο σώμα σου. Εκατό αναγνώσεις. Ένα ζεστό κορμί, το συγκεκριμένο. Τη φωνή σου. Τα χέρια σου. Τα μάτια σου. Τα δόντια σου. Την γλώσσα σου. Την τρέλα σου. Τα νεύρα σου. Τις απαιτήσεις σου. Τα έργα σου και τις ημέρες σου. Τη ζωή σου. Τον έρωτά σου τον θανατηφόρο. Τις κλειστές σου και τον σαδισμό σου τον βάρβαρο μονάρχη και το φταίξιμο όλο δικό μου και το άσπρο μαύρο σου το ναι όχι. Τις προκλητικές εμφανίσεις σου και τα επτασφράγιστα μυστικά σου. Τις αναβολές και τις ματαιώσεις σου. Τα ξενερώματά σου. Τα οχυρά και τα αναχώματα. Την τύφλα μου όλη. Την γρηγοράδα σου στο σεξ και την αργοπορία μου όλη. Τα διαφορετικά μας και τα σημεία ταύτισής μας. Τα φιλιά και τους οργασμούς που έχουμε χρεωθεί. Είμαι εκτός θέματος; Είμαι μέσα; την λύσσα μας και το μένος μας και την άγρια την γλυκιά την τρυφερή μας αγάπη. Αγάπη μου. Γιατί με σκλάβωσες αφού δεν έχεις σκοπό να με χαρείς. Άσε με να πάω στην ευχή. Σβήσ' το το γαμημένο. Βασανιστήριο της σταγόνας. Θέλω το στήθος σου. Σε θέλω. Το στόμα σου. Τα αυτιά σου. Το κορμί σου. Να γίνω λιώμα να χάσω τον μπούσουλα για να τον ξαναβρώ μαζί σου. Να με καταπιείς να κάνει αφρούς μέχρι και το μυαλό μου.        Το παθαίνω και μόνη μου. Μόνη μου το παθαίνω;   Τέσσερα χρόνια τώρα μόνη μου το παθαίνω. Λες να μου έμεινε κουσούρι; Θα επανέλθει; Τί να κάνω; Θα ρωτήσω τον γιατρό κι ότι μου πει. Μου λέει να μείνω μακριά σου. Ότι δεν αλλάζουν πολύ οι άνθρωποι. Τα βράδια όμως που σε αποφεύγω έστω στην φαντασία μου είναι τα χειρότερα που υπάρχουν.  . Δεν ξέρω τί αμαρτίες πληρώνω. Ο θεός να με βοηθήσει να μου στείλει έναν δάσκαλο, μάλλον μια δασκάλα. Να γιατρευτώ θε μου. Δεν θέλω να γκρινιάζω να κλαψουρίζω και να ακούγομαι μίζερη. Και να μοιάζω σε αυτόν τον μαλάκα που έστελνε 500 σελίδες μαλακίες χωρίς να παίρνει απάντηση. Εγώ είμαι ελεύθερη. Πιστεύω κι ελπίζω και είμαι ελεύθερη. Δε θα γίνω ποτέ σαν αυτόν τον μαλάκα. Είμαι ελεύθερη γιατί αγαπώ. Να στέλνω φιλιά στον μαλάκα σου για πάντα που μας αφιέρωσες για πάντα σε αυτόν. Θα βρω κι εγώ μια ωραία γυναίκα να με προσέχει να της αφιερώσω κι όλα μου τα αξιόλογα κείμενά σου και θα είμαστε εντάξει. Όπως σ' αρέσει. Θα ψάξω και τα μέιλ ή από τις πρώτες ιδιόχειρες  αφιερώσεις σου στα βιβλία να βρω τίποτα ψαγμένο πολύ δικό σου να βάλω μέσα και θα είμαστε τρέλα. Αλλά όχι, τί να μιμιθώ ή να έρθω δεύτερη. Θα βρω κάτι καλύτερο να προτοτυπίσω. Μάλλον όμως η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει ήδη πολλά και βαριά πάνω σε αυτό και δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμη με πονάει.. ότι και να κάνω. Τουλάχιστον πες μου ότι έχει κι αλλονών μέσα στίχους που σου έχουν γράψει να μη νιώθω μόνη. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή