Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Ούτε ο Ουίλυ ο μαύρος θερμαστής από το Τζιμπουτί τέτοια τύχη

 

Έχω ενθουσιαστεί με το βιβλίο. Έχω κάτι της προκοπής να κάνω για μας. Και βέβαια το βλέπω βουνό, πιο βουνό από τα βουνά που βλέπω πάνω σου. Ποτέ δε μ' άρεσε το συγύρισμα και ούτε με ευκολία πετάω πράγματα. Οροσειρά είναι που τη λέω βουνό βουνό βουνό. Στις επισκευές είμαι καλή, στις αλλαγές χρήσης και τις πατέντες. Έχω βάλει κι ένα όριο. Θα σταματήσω στην σελίδα 69 στο έγγραφο κι ας βγει όσες σελίδες θέλει στην σελιδοποίηση. Έχω βάλει ένα όριο τέλος πάντων για αυτό το βιβλίο. Και τρελαίνομαι που είναι τσέπης, γιατί είναι πολύ τσέπης. Γενικά και ειδικά.  Οξυγόνο τσέπης, αυτός είναι ο σωστός τίτλος! Τίτλος από κουταλάκι. Όχι το το δίνω κι αλλού.  Άκου το δίνω κι αλλού! Λοιπόν, έχω ένα πρόβλημα, πρέπει να σοβαρευτώ, γιατί κάηκα σαν τη Ζαν Ντάρκ στην πυρά μου. Ενώ μια φωτίτσα θέλουμε να μαγειρέψουμε κάτι.  Ωχ δαυλοί και λάμπες θυέλλης. Φανάρι του Διογένη και Ρώμη του Νέρωνα .. ωχ. Κεράκια μου του Καβάφη. Φωτίστε                       να σε βρω.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή