Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

 

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη! Βγήκαν 100% καθαρές οι εξετάσεις του Κοσμά μετά τις χειμιοθεραπείες. Καθάρισε ο μάγκας. Είναι φοβερό αυτό με το αιθέριο έλαιο άγριας κάνναβης. Είναι το δεύτερο άτομο που ξέρω προσωπικά και που είδα μπρος στα μάτια μου να καθαρίζει έτσι. Η πρώτη είναι η γυναίκα του Άλεξ που έχουμε την τράπεζα και έκαναν και παιδί μετά. Τρία χρόνια έρευνα έκανε ο άνθρωπος για να βρει τον σπόρο να σώσει την γυναίκα του. Γι' αυτό είπε στην φωνή της Ελλάδος ότι ακτιβισμός είναι να φυτεύεις τους σπόρους του παππού στον κήπο σου. Ναι είναι ακτιβισμός αυτός στο σήμερα, ζωής και θανάτου. Να φανταστείς εγώ που έχω που τυγχάνει να έχω αρκετές εμπειρίες με το αντικείμενο η τελευταία φορά που είχα δει αυθεντική άγρια ήταν το 2006. Και το βρήκε ο Άλεξ και το έδωσε στην τράπεζα και εγώ το έδωσα σε πέντε ανθρώπους στην Ελλάδα και είναι κάτι πολύ μεγάλο αυτό που με κάνει να νιώθω ότι άξιζε η μάχη κι έγινε έργο. Ίσως και το σημαντικότερο. Τόσο που με τρόμαξε και με πίεσε, άξιζε πολύ. Δε πάει το μυαλό των ανθρώπων τι συμβαίνει. Εκατό χιλιάρικα ζητάει το μοναστήρι για να στο χορηγήσει κάτω από το πετραχήλι, είναι επικίνδυνη φάση. Ήθελα να πούμε για μας, αλλά χάρηκα τόσο πολύ με αυτό το πρωινό τηλεφώνημα! Έχουμε γιορτή!    



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή