Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

 

Ο Αλγόριθμος είναι κάτι σαν την επιστήμη του ορισμού των τύπων των συμπτώσεων. Το ξέρω γιατί είναι πρώτη μου ξαδέρφη αυτή που έβγαλε την τελευταία φόρμουλα που τον έκανε από τόσο άλλο τόσο και έχει φάει το καρότο ότι βοηθάει να φτιάξουνε ένα τσιπ για τους παραπληγικούς που θα περπατάνε. Εγώ είμαι ρομαντική, δε πιστεύω πως ο αλγόριθμος έχει νικήσει την ανθρώπινη νοημοσύνη γιατί υπάρχουν παράμετροι που δεν έχουν ερευνηθεί και δεν καλύπτονται έτσι, λέω γω τώρα και ουδεμίαν αντίρηση. Αν τελικά όμως έχω κι εγώ παραμυθιαστεί από συμπτώσεις .. η Δήμητρα που είναι καψούρα με τις μαθηματικές αποδείξεις σε λίγα χρόνια θα έχει κάνει κι άλλο άλλο τόσο τον αλγόριθμο και θα πιάνει σταθερά ένα ποσοστό του απείρου στα σίγουρα. Όταν εγώ πιάνω σκέτο το κεφάλι μου και λέω ωχ ..  πώς το έπαθα από τον αλγόριθμο μάγκες!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή