Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

 

Ναι, υπήρξε μεγάλη ασχήμια τις προϋγούμενες μέρες μήνες χρόνια. Και άσκοπα φορτία πολλά, αναθέματα με την σύγχρονη έννοια. Όμως φαντάζομαι πως αν δεν μου είχε συμβεί όλη αυτή η "τρέλα" δεν θα είχα τώρα αυτά τα παιδιά. Και τα παιδιά αυτά είναι ότι καλύτερο έχω κάνει ποτέ για την ζωή και για μένα. Εξελίσονται και με επιτάσουν να εξελιχθώ. Κινδυνέψαν και με έκαναν να προστατευθώ. Δεν υπάρχουν περιθώρια για άσχημα συναισθήματα και ξεματώματα άδικα. Θέλω να συνεχίζω να εκφράζομαι πηγαία κι ευθύβολα. Να συνεχίσω να αναζητώ τον δρόμο προς την κατανόηση και την αγάπη. Την έξοδο από την αυταπάτη. Ως το πεδίο του έρωτα, το ισοσκελισμένο. Σήμερα είδα το πόσο αλάφρυνα και η ζωή μου από μια θέαση μπορεί να είναι εύκολη σαν παιχνιδάκι. Με την πρωινή μου γυμναστική, δυο ώρες, έκανα όλες τις εργασίες στο ένα εκατοστό της Γης μου. Σταμάτησα όταν ένιωσα τα δόντια μου να σφίγγουν που σημαίνει πως μέχρι εκείνη την ώρα ήταν εύκολα και μόλις στις δυο ώρες άρχισα να ενοχλούμε και σταμάτησα. Είχα ήδη όμως κάνει μισό στρέμα, δλδ το ένα εκατοστο που σημαίνει πως σε εκατό μέρες πρωινής γυμναστικής θα έχω κάνει όλη την γη μου. Συνειδητοποιώ πόσο όμορφη και περίφανη νιώθω με τα ρούχα εργασίας. Μετά έκανα άλλες δυο ώρες εξωτερικές δουλειές μαζί με τα παιδιά και περάσαμε όμορφα δημιουργικά και εκπαιδευτικά. Ύστερα μια ώρα εργασίες  μέσα στο σπίτι. Ο χώρος πια εδώ είναι  ανθρώπινος και γαλήνιος και ασφαλής από όλους τους τομείς. Αισθάνομαι αισιόδοξη πως θα καταφέρω να βρω ένα μόντους βιβέντι για όλες τις αναζητήσεις μας και τους τίμιους πόρους για να τις υποστηρίξω. Θέλω να είναι καλά οι αγαπημένοι μου, όσοι αξίζουν την αγάπη μου είμαι καλά να τους την δίνω να γίνομαι ακόμη καλύτερα. Ακόμα και η μάνα μου άρχισε να μου μιλάει! Είμαι μια υγιής έξυπνη γόνιμη όμορφη δραστήρια αισθησιακή και χαρισματική γυναίκα. Είναι καλοκαίρι. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή