Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

 

Να περάσεις όμορφα. Θα είμαι εδώ αν χρειαστείς κάτι. Έχω καταλάβει πολλά και τώρα αλλιώς θα έπρατα. Συνέβει. Είσαι ότι πιο έντονο νιώθω και ένιωσα. Θα ήθελα να συνυπάρχουμε. Σε ότι πιο όμορφο ονειρεύτηκα και θέλησα να πραγματωθεί. Δεν μπορώ να αυθαιρετήσω όμως άλλο. Ίσως ήμουν μια ενοχλητική εμμονική ηλίθια. Μου λείπει η ύπαρξή σου. Ναι γαμώτο έστω και αυτό το ποταπό από την μλκία το ιντερνετ. Είμαι σε φάση που χρειάζομαι συναισθηματική στήριξη και πρακτική. Έτσι όπως τα έκανα φοβάμαι για τα παιδιά και την ζωή μου. Πρέπει να λάβω μέτρα, παλεύω να σταθεροποιήσω και να διασφαλίσω την επιλογή μου να τραβήξω σόλο τη φάση μου μαζί με τα παιδιά. Θα μπορούσα να έρχομαι, ναι θα μπορούσα και το όνειρό μου να προσαρμώσω κάπως να είμαστε μαζί. Τα δεδομένα με επιτάσουν να αγωνιστώ όμως σταθερά και σίγουρα δεν έχω αυτή τη στιγμή δικαίωμα για σενάρια παράνοια χιλόπιτα λιτζάρισμα και πόρτα. Σε σκέφτομαι πολύ, μου λείπεις. Όλη η ευτυχία μου είναι στα χέρια σου, στο ναι σου. Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις κάτι γι' αυτό. Εμένα μου έμινε μόνο ο στόχος της γαλήνης και για εκεί κοιτώ. Σ' αγαπώ, θέλω να είσαι καλά και να νιώθεις όμορφα, να αγαπάς όλο τον κόσμο κι αυτός να σου δίνεται, να είσαι χαρούμενη με την ζωή και να νιώθεις ευγνωμοσύνη για όσα μεγάλα αισθάνεσαι και μπορείς να τους δίνεις μορφή να υπάρχουν και να ταξιδεύουν. Να σε συγκινούν, να σε κινούν προς την μοίρα σου, όπως λες. Σ' αγαπώ. Δική σου..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή